חדשות בארץ

נתניהו נפגש עם המלך עבדאללה בירדן

ראש הממשלה יצא לביקור בעמאן בירת ירדן ונפגש עם המלך עבדאללה השני: "דנו בסוגיות אזוריות, בדגש על שיתוף הפעולה האסטרטגי, הביטחוני והכלכלי בין ישראל לירדן, התורם ליציבות האזור"

נתניהו (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)נתניהו (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

(עודכן: 15:58)

ראש הממשלה בנימין נתניהו טס היום (שלישי) לעמאן בירת ירדן, ונפגש עם המלך עבדאללה השני.

המשלחת הישראלית לפגישה כללה את גם ראש השב"כ רונן בר, ראש המל"ל צחי הנגבי, המזכיר הצבאי האלוף אבי גיל, ראש הסגל צחי ברוורמן והשר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר. לפגישה היום קדם מפגש הכנה בעמאן בין המלך הירדני ושר הביטחון יואב גלנט.

זהו ביקורו הראשון של נתניהו בחו"ל מאז כניסתו לתפקידו בחודש שעבר. פגישתו הפומבית האחרונה עם המלך עבדאללה התקיימה ביוני 2018.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "שני המנהיגים דנו בסוגיות אזוריות, בדגש על שיתוף הפעולה האסטרטגי, הביטחוני והכלכלי בין ישראל לירדן, התורם ליציבות האזור. כמו כן, בירכו השניים על הידידות והשותפות, ארוכת השנים, בין מדינת ישראל לממלכה הירדנית".

גורם מדיני בישראל אמר כי "הפגישה הייתה ברוח טובה, והתבססה על ההיכרות רבת השנים בין ראש הממשלה נתניהו למלך עבדאללה. הפגישה מבטאת את היחסים הטובים בין ארגוני הביטחון הישראליים לירדנים".

בהודעה שהוציא בית המלוכה הירדני על הפגישה נאמר: "הוד מלכותו המלך עבדאללה השני נפגש בעמאן עם ראש הממשלה הישראלי בנימין נתניהו, והדגיש את החשיבות בכיבוד הסטטוס קוו ההיסטורי והמשפטי במסגד אל-אקצא".

תגיות:ירדןהמלך עבדאללהבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה