חדשות בארץ

תושב ירושלים נתקע בתוך מעלית למשך... 10 שעות

קובי הלך להחזיר כסא גלגלים – נכנס לתוך המעלית ונתקע בה למשך שעות ארוכות של אימה

  • כ"ד טבת התשפ"ג
אילוסטרציה (צילום: shutterstuck)אילוסטרציה (צילום: shutterstuck)
אא

סיפור כזה לא שמעתם כבר תקופה ארוכה: קובי, אב למשפחה מירושלים, נתקע אתמול (שני) למשך 10 שעות ארוכות בתוך מעלית סגורה, מבלי יכולת לצאת או להזעיק עזרה.

על פי הדיווח ב'כיכר השבת', אתמול בשעות הצהריים ניגש קובי, מבלי שעדכן את המשפחה, להחזיר את כסא הגלגלים ששימש את סבתו, שנפטרה מספר ימים קודם לכן.

הוא הגיע לבניין של ארגון החסד והחזיר את כסא הגלגלים. לאחר מכן ירד במעלית, ומכיוון שמדובר במעלית חדשה שעדיין לא פועלת בצורה טובה לגמרי, היא נתקעה.

כיוון ששעה זו היתה לקראת שעת סגירת המקום, רוב העובדים והלקוחות כבר הלכו. קובי נשאר תקוע במעלית ואף אחד לא שמע אותו קורא לעזרה.

כעבור מספר שעות החלה אשתו של קובי לדאוג. היא ניסתה לתפוס אותו מספר רב של פעמים, אך בשל חוסר הקליטה במעלית בה היה תקוע, לא הצליחה. לקראת ערב החלה לערב את בני המשפחה, וביקשה מילדיה לומר תהילים כדי שאביהם יימצא בריא ושלם.

השעות נקפו, ובני המשפחה החלו למרר בבכי, ולא ידעו את נפשם מרוב דאגה.

קרוב משפחה יוזמתי נכנס לתמונה. הוא פנה ללשכתו של סגן שר התחבורה אורי מקלב, שעירב מיד את המשטרה ואת מפקד זק"א בנצי אוירנג.

המשטרה איתרה כי הנעדר נמצא באזור רוממה בירושלים. מפקד זק"א מיהר לשלוח עשרות מתנדבים שיחפשו את קובי בכל מקום. בשעת לילה מאוחרת הגיעו המתנדבים לבניין המדובר, ושמעו את זעקותיו של קובי: "אני פה. תצילו אותי".

המתנדבים מיהרו להזעיק את כוחות הכיבוי ולעדכן במציאת האבידה. בחסדי שמיים, כעבור דקות ספורות, האברך חולץ מהמעלית - לאחר קרוב ל-10 (!) שעות שהוא היה תקוע בה.

תגיות:מעליתנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה