חדשות בארץ

הקליע ניפץ את חלון המטבח: תושבי היישוב שקד דורשים מהממשלה להתעורר

בחודשיים האחרונים התבצעו 7 אירועי ירי לעבר בתים ביישוב שקד שבצפון השומרון. גם אמש הסתיים האירוע בניסים גלויים

  • כ"ד טבת התשפ"ג
(צילום: דוברות מועצת שומרון)(צילום: דוברות מועצת שומרון)
אא

הירי לעבר בית ביישוב שקד אמש (שני) גרם לזעזוע עז בקרב התושבים. הירי פגע בחלון מטבח של משפחת מרום, בה מתגוררת האם לימור ו-3 ילדיה הקטנים. בניסים גלויים לא היו נפגעים באירוע.

בעלת הבית לימור אמרה: "אני גרה 23 שנים בישוב, זה דבר שמעולם לא היה. לפני כמה חודשים פגעו בו בבית לידי ובחודשים האחרונים פגעו כבר שבע פעמים בבתים ביישוב. בנס זה לא פגע באף אחד. הפחד הכי גדול שלי ושל כל התושבים פה, הוא שזה יהפוך לשגרה, ולא ייעשה צעד משמעותי כדי להפסיק את המצב. שחלילה לא ייפגעו הילדים שלנו. אני פונה לכל מי שעוסק בעניין הביטחוני פה ומבקשת לעשות כל מה שצריך - אם זה לסגור כפרים, ואם זה לירות עליהם חזרה - לעשות כל מה שאפשר כדי לעצור את זה כי בנס הכל הפעמים האלו אין נפגעים ולא הייתי רוצה שיתעוררו אחרי שמישהו ייפגע פה או ייהרג חלילה".

מדובר בירי בפעם השביעית בחודשיים האחרונים לעבר בתים ביישוב שבצפון השומרון.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ביקר בבית המשפחה, ודרש מהממשלה לעבור לפעילות התקפית בכפר ממנו התבצע הירי: "יש יותר מדי אירועים. כולם יודעים מאיפה היריות נורות. כולם יודעים מי הרשות הפלסטינית שמעודדת ומסיתה את הגל הזה וכולם מבינים שהמחבלים מהרשות הפלסטינית בוחנים את הממשלה החדשה, את ראש הממשלה החדש, את שר הביטחון החדש ואת הרמטכ"ל החדש. אזרחי ישראל כולם, לא רק תושבי השומרון, מצפים מהממשלה לא להיכשל במבחן הזה.

"אנחנו דורשים מהממשלה, לשנות את הפרדיגמה של ההפקרות הביטחונית מצד הממשלה הקודמת. לא יכול להיות שפעם אחר פעם יורים מכאן אל הישוב שקד וג'נין לא בכתר, המחסומים לא חזרו, המעברים פתוחים ועולם כמנהגו נוהג. לא ניתן להביא לכאן גל טרור חדש.

דגן הוסיף: "אנחנו דורשים מהממשלה החדשה להראות למנוולים מהרשות הפלסטינית שיורים בפחדנות בחסות החושך, על בתים בשקד, שבעל הבית החדש השתגע. אנחנו מצפים מהממשלה ודורשים להתייחס למצב כאילו חלילה היו כאן הרוגים, כי אז הממשלה הייתה עושה את הדברים הללו, כי אז הייתם סוגרים מחסומים ומעברים. תעשו את זה עכשיו, תצאו למבצע צבאי נחוש, כאילו היו הרוגים - ותמנעו את ההרוגים באירוע הבא חס וחלילה".

תגיות:קליעירישומרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה