חדשות בארץ

בן גביר יבקר במטה הארצי של המשטרה וייפגש עם המפכ"ל

השר לביטחון לאומי יגיע היום לביקור במטה הארצי של המשטרה. אמש הורה להסיר כל דגל אש"ף מהמרחב הציבורי

  • ט"ז טבת התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר יבקר היום (שני) במטה הארצי של המשטרה, וייפגש עם המפכ"ל יעקב שבתאי ועם סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה.

זהו ביקורו הראשון של בן גביר במטה הארצי, ובמהלכו יקבל סקירה מהמפקדים הבכירים של הארגון אודות עבודתם והתמודדות השוטרים עם האתגרים הביטחוניים והפליליים העומדים לפתחם.

אמש הורה בן גביר למפכ"ל להנחות את השוטרים לעצור כל אירוע הסתה נגד מדינת ישראל, ולהסיר כל דגל אש"ף, שמגלה הזדהות עם ארגון טרור, מהמרחב הציבורי. בן גביר הדגיש כי כל שוטר, בכל דרגה שהיא, יהיה רשאי במהלך המשמרת להסיר דגלים של הרשות הפלסטינית.

לדבריו של השר לביטחון לאומי הנכנס, הנפת דגל אש"ף הינה תמיכה באירגון טרור: "לא ייתכן שפורעי חוק ינופפו בדגלי טרור, יסיתו ויעודדו טרור ועל כן הנחיתי להסיר את דגלי התמיכה בטרור מהמרחב הציבורי ולהפסיק את ההסתה נגד מדינת ישראל. הזדהות עם מחבל ועם פגיעה בחיילי צה"ל, אינה חוסה תחת חופש הביטוי".

מוקדם יותר אתמול דרש בן גביר מהמפכ"ל לפתוח בתחקיר מעמיק בעקבות החגיגות לאחר שחרור המחבל כרים יונס, זאת למרות שהשר הורה למשטרה לא לאפשר את קיומן של החגיגות.

למרות הוראת השר למשטרה שלא לאפשר הקמת אוהלים לכבודם של רוצחים, הוראה זו בוצעה בצורה חלקית בלבד. למרות האיסור, בני משפחתו וחבריו של המחבל הקימו אוהל לצרכי החגיגות ובכירי הרשות הפלסטינית אף עלו לבקרו. התחקיר הפנימי שייערך במשטרה יוצג לשר על ידי המפכ"ל.

תגיות:איתמר בן גביריעקב שבתאימשטרת ישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה