מתכונים ב-5 דקות

יאמי, כולם רוצים עוד: נקניקיות ופתיתים ברוטב ’אדום’ - עם טעם של ילדות

מה מכינים לצאת הצום (עשירי בטבת)? קבלו רעיון קליל, טעים והכי חשוב - מהיר וכמעט ללא מאמץ

אא

את הטעם של המנה הזו - הרבה מאוד ילדים, שהפכו כבר למבוגרים, לא שוכחים. 

הטעם הוא טעם של ילדות: סיר אחד, רוטב אדום, קליל אך כזה שמאפשר לאמא לא לעבוד קשה מדי. חשבנו שיהיה טוב להציע את המתכון הזה כמנה שתפתח את הצום (וצדקנו, לא).

כידוע, במנת הילדות הזו, הנקניקיות והפתיתים יושבים באותו סיר עם רוטב עגבניות ובצל או שום, וטוב להם ביחד. 

כדי להכין אותה תצטרכו ראשית לחתוך בצל גדול לקוביות, ולטגן אותו בשמן זית עד להזהבה. 

בשלב הטיגון אני אוהבת להוסיף את התבלינים: כף פפריקה, כף מרק עוף, כפית פלפל שחור (אם הילדים שלכם לא אוהבים חריף - אז עדיף לוותר), כף חוויג' וכפית מלח. 

​ערבבו היטב, והוסיפו את הנקניקיות (לפחות חצי חבילה) - כשהן חתוכות ל'עיגולים' המסורתיים מהילדות. 

הוסיפו לזה קופסה קטנה של רסק עגבניות, כוס רוטב עגבניות (אני משתמשת בMUTTI אבל אפשר כל סוג אחר), חבילה פתיתים מכל סוג שהוא (אני אוהבת את העיגולים) ו-3 כוסות מים רותחים. 

כסו את האש ובשלו עד לאידוי מלא של המים, וריכוך של הפתיתים והנקניקיות. 

בתיאבון. 

תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים