חדשות בעולם

דיווחים: חסן נסראללה עבר שבץ מוחי קשה

בלבנון טוענים כי מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה מאושפז במצב קשה בשל שפעת. בלבנון מדווחים כי נסראללה עבר שבץ מוחי קשה והוא במצב סיעודי

  • ח' טבת התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לאחר שמנהיג ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה ביטל נאום שהיה אמור לשאת ביום שישי, ועורר שוב חשדות לגבי מצבו הרפואי, הבוקר (ראשון) מדווחים בלבנון כי מצבו הידרדר והוא מאושפז במצב קשה.

בחיזבאללה טוענים כי נסראללה לקה בשפעת קשה: "חסן נסראללה נדבק בשפעת, ולכן נאומו בוטל, שכן מחלתו מונעת ממנו לדבר בצורה הרגילה והטבעית", לשון הודעת הארגון.

רשת CBS שידרה בשבת דיווח לפיו נסראללה נכנס לטיפול נמרץ במצב אנוש. הערוץ ציטט מקורות לבנוניים שהפיצו ידיעות כי נסראללה הועבר לפני 4 ימים לבית החולים אל-ראסול אל-עזאם, בפרברים הדרומיים של ביירות, לאחר שלקה בשבץ מוחי. בחלק מהמקומות דווח כי הוא במצב סיעודי. יצוין כי הידיעות לא אומתו ממקורות אחרים. 

מטעם חיזבאללה נמסר כי נאומו הבא של נסראללה צפוי להתקיים ב-3 בינואר, באירוע שיתקיים לזכרם של קאסם סולימאני ואבו מהדי אל-מוהנדס שחוסלו בעיראק על ידי ארה"ב ב-2020. אם נסראללה לא יופיע לנאום באירוע, שאותו מקפידים בחיזבאללה לציין, השמועות סביב מצבו הבריאותי של המנהיג בן ה-62 יתגברו מאוד.

תגיות:לבנוןחסן נסראללהשבץ מוחי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה