בריאות ותזונה

רופאה הודית מגלה סוד להכנת ברזל טבעי בבית - והרשת ’משתגעת’ על זה

רופאה הודית בשם ד"ר הנסאג'י יוגנדרה - הפכה לכוכבת רשת, עם הטיפ המדהים הזה למי שחסר לו ברזל בגוף (אנמי): מרקחת טבעית של ברזל, שתיתן לגוף שלכם בוסט של אנרגיה ותעזור לאנמיים לשוב לאיזון

אא

אנמיה אינה מחלה קלה, כלל וכלל, אך גם על הסימפטומים שלה אפשר להקל בצורה משמעותית, וזה לא תמיד צריך לעלות הרבה כסף... 

חלק מהבעיות שמרגישים אנשים שחסר להם ברזל בגוף הן: עצבנות, עייפות, חולשה, דיכאון, קוצר נשימה, כאבי ראש וגפיים קרות מאוד. הגורמים לאנמיה הם רבים, ויכולים לנבוע אפילו מנטילת תרופות ותוספי מזון שמחלישים את זרימת הדם. 

אז מה עושים?

רופאה הודית בשם ד"ר הנסאג'י יוגנדרה (באנגלית: Dr. Hansaji Yogendra) שיתפה טיפ חסכוני, פשוט וקל - ממצרכים שיש לרובנו בבית - לטיפול במחסור בברזל. 

כל מה שתצטרכו זה סלק סגול, מיץ מחצי לימון, ג'אגרי (סוכר קנים הודי) ומים. 

"הכניסו 6-7 סלקים אדומים לסיר לחץ, לבישול ארוך, עם סיר מלא במים", ממליצה הרופאה ההודית ומציינת כי בהודו מוסיפים לתערובת הזו ג'אגרי - שזה סוכר מיוחד מקני סוף מתוקים, שעשיר במולסה טבעית. הג'אגרי הוא בעצם 'גוש' של סוכר, כמו שנראה כאן:

את הג'אגרי ניתן אמנם להשיג גם כאן בארץ (בחנויות טבע מובחרות) - אך ניתן להוסיף גם סוכר קנים טבעי או מולסה, אם אין לכם.  לתערובת הזו מוסיפה הרופאה ההודית גם מיץ מחצי לימון, וממליצה: "השתייה הזו מדי יום תיתן לגופכם שיפור מופלא של רמות ההמוגלובין, ותעשיר את תאי הדם האדומים בחמצן", היא מסכמת. 

תגיות:מדהיםטבעיהודוברזלרופאה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה