חדשות בעולם

מזעזע: בת של כוכב בייסבול לשעבר נטשה תינוק ביער קפוא - והוא ניצל בנס

הפרשה שמזעזעת את התקשורת באמריקה: בתו המאומצת של כוכב בייסבול לשעבר - נטשה תינוק בן יומו ביער קפוא, וסירבה לגלות לשוטרים היכן. רק בנס הוא ניצל

אא

התקשורת בארה"ב סוערת לאחר שבתו המאומצת של כוכב בייסבול לשעבר בשם דניס אקרסלי - נטשה את התינוק שילדה ביער קפוא, ואף שיקרה למשטרה ועיוותה את המציאות, כשנשאלה היכן הוא נמצא. 

על פי הדיווחים, אלכסנדרה (אלי) אקרסלי בת ה-26, השאירה את התינוק שילדה ביער הקפוא במשך שבועיים (!) - והוא נמצא אמש לאחר חיפושים קדחתניים של המשטרה. "מצאנו אותו כשהוא עטוף בבד דק וסובל מהיפותרמיה", סיפרו השוטרים. כעת עולה מהדיווחים כי מדובר בבחורה שסובלת מבעיות נפשיות, וכי על הרקע הזה עזבה את ביתה לפני שנים אחדות, ומתגוררת ביערות. 

אנשים שהכירו אותה סיפרו בתקשורת כי ראו אותה מקימה אוהל באחד היערות, ומתגוררת בתוכו. גם אלכסנדרה בעצמה התראיינה בעבר לתקשורת וסיפרה על חייה כהומלסית ועל הרצון שלה שאנשים יתייחסו אליה כמו אל בן אדם בדיוק כמותם. "הכי כואב זה שאנחנו נראים לאנשים כמו חלאות. הם לא תופסים שאנחנו בני אדם, וככה הם מתייחסים אלינו", סיפרה בראיון אז. 

כשנשאל מה דעתו על החיים שמנהלת בתו כהומלסית, סירב אביה למסור תגובה. 

"זה עניין פרטי שמאוד כואב לנו", אמרה אשתו של אביה, ג'ניפר שמה. "השקענו מאמצים ותמכנו בילדה לאורך שנים. המשפחה העניקה לה אהבה ללא תנאים, ונתנה לה כל מה שאפשר. שלחנו אותה לכל תוכנית שיקום, לכל טיפול שחשבנו שיוכל לעזור לה - ולצערנו זה לא עזר. כיום, כשהיא בוגרת יותר, היא לא נותנת לנו להתערב בחייה".

 

תגיות:בתנטישההצלהיערנסתינוקבייסבול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה