פעילות הידברות

מפיק האירועים שון בלאיש: עוד משפחות הלומי קרב יוכלו לבנות את החיים שלהם מחדש

מפיק האירועים שון בלאיש הגיע למשדר ההתרמה של 'הידברות' וערוץ 14 וקרא לציבור הרחב לתרום למיזם ׳בנפשנו׳. ״נושא שכל כך חשוב ומשמעותי ואנשים צריכים אתכם״

  • ג' טבת התשפ"ג
אא

הדוגמן שעשה קמפיינים לחברות האופנה הגדולות בעולם, שון בלאיש, אשר בימים אלה תחום העיסוק המרכזי שלו הוא הפקת אירועים, הצטרף למשדר המיוחד של מיזם ׳בנפשנו׳ מבית ארגון הידברות וערוץ 14 לכבוד השבוע ההוקרה להלומי הקרב ובני משפחותיהם.

בלאיש הוא חלק מאושיות מפורסות רבות שהגיעו לטלפניה המיוחדת של 'הידברות', ביחד עם עודד מנשה והראל עדן-מנשה וקרא לציבור הרחב להצטרף ולתרום למען הפעילות החשובה של ׳בנפשנו׳ שמסייעת להלומי הקרב ובני משפחותיהם. ״אני באמת חושב שהקב"ה מביא אותנו לעולם כדי לתרום ולעשות, ואני יודע שגם הייעוד שלי זה לתת ולעשות. הלומי הקרב, לא רואים את הבעיה שלהם פיזית, אבל הנפש היא מאוד זקוקה לריפוי ואני חושב שאם אנחנו נירתם לדבר הזה אנחנו בעצם בונים עוד משפחות שיוכלו לבנות את החיים שלהן מחדש".

"חלק מהדברים שבאמת ממלאים אותנו ביום יום ובחיים זה נתינה, ואני באמת מאמין שכשנותנים השפע מגיע אליכם. ואני אומר לכם את זה, זה מוכח. תתנו מה שאפשר ואתם תראו את הנתינה, והסיפוק הוא אדיר. בעולם הזה אנחנו אורחים ואנחנו צריכים לעשות טוב".

מתגייסים למענם, לחצו כאן.

תגיות:פוסט טראומההלומי קרב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה