חדשות בעולם

השוטרים הגיעו לפיצרייה ונדהמו: הנה התינוק החטוף

שוטרים בארה"ב יצאו להפסקת פיצה בתום יום חיפושים אחר תינוק שנחטף. לתדהמתם, בחניית הפיצרייה מצאו רכב ובו התינוק, אותו חיפשו

  • א' טבת התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

התקשורת האמריקנית בארה"ב סוערת לאחר ששני שוטרים שהשתתפו בחיפושים אחרי תינוק בן חמישה חודשים שנחטף – מצאו אותו לאחר שלושה ימי חיפושים, כשהחליטו לצאת להפסקת פיצה. בהיותם בפיצרייה, הבחינו השורים במכונית גנובה שבה שהה התינוק לבדו.

התינוק החטוף, קייסון תומאס, נעלם יחד עם אחיו התאום קייר, כאשר המכונית בה שהו נחטפה. היה זה כאשר אמם של התאומים השאירה אותם ברכבה עם המנוע דולק, ויצאה לאסוף הזמנת אוכל. כשחזרה נדהמה לגלות שהמכונית עם התינוקות – איננה. קייר, אחד התאומים, נמצא נטוש בבוקר שלמחרת סמוך לשדה התעופה בעיר דייטון שבאוהיו, אבל קייסון, התאום השני, לא היה שם.

החטיפה התרחשה ביום שני בערב, ובצהרי יום חמישי עצרו השוטרים את נאלה ג'קסון, דרת רחוב בת 24 החשודה בגניבת הרכב ובחטיפת הילדים. אך גם אז הרכב והתינוק לא אותרו. החיפושים הוגברו, כיוון שהסופה הארקטית שכעת פוקדת את ארה"ב החלה באותן שעות להגיע לאזור.

התינוק אותר באורח פלאי במרחק של 280 ק"מ מהמקום בו נחטף. היה זה כאשר שני שוטרים שחיפשו אותו החליטו לקראת סוף המשמרת לנוח מעט ולאכול פיצה בפיצרייה. שם, מחוץ למסעדה, הם הבחינו במקרה בהונדה אקורד השחורה שנגנבה. בפנים ישב קייסון.

אחד השוטרים סיפר לתקשורת המקומית: "היינו צריכים לשחרר קצת לחץ בגלל שהיינו מאוכזבים מכך שלא מצאנו אותו, ואז אלוקים פתח את שערי גן עדן, וכמעט שם אותו בידיים שלנו". קייסון פונה לבית החולים, והוא צפוי להשתחרר משם עוד היום.

תגיות:ארה"בתינוקחטיפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה