בריאות ותזונה

הסבתא ההודית שמשגעת את הרשת: "תעשו את המרקחת הזו בחורף - ולא תחלו"

סבתא הודית משגעת את הרשת עם מרקחת טבעית לחיסון הגוף ממחלות חורף, וקיצור זמן השפעת. אז למה אתם מחכים? נסו את התרופה הזו, והרחיקו מכם את מחלות החורף

אא

סבתא הודית בשם 'סבתא נונה' משגעת את הרשת, עם מרקחת טבעית לחלוטין שלדבריה 'עושה פלאות בגוף', ומי שצורך אותה כקבע בחורף - "לא יחלה".

ואם סבתא נונה אומרת, סבתא נונה יודעת: כי הרפואה המסורתית, שהשתמשה בכל חלקי הצמחים - עלים, פרחים, פירות ואפילו גזעים ושורשים, לא טועה. 

"ככה גדלנו וגידלנו את כל הילדים שלנו בחורף", היא אומרת ומציעה מרקחת קלה להכנה שמורכבת מארבעה רכיבים בלבד: סמבוק שחור - את הפרי בלבד (העלים רעילים ואין לצרוך אותם), ג'ינג'ר, כורכום ודבש. 

פרי הסמבוק השחור גדל על עץ שממנו ייצרו הרומאים כלי נגינה ישן בשם סמבוקה. הפרי אמנם פורח בקיץ, אך איסופו נעשה בסתיו. 

מחקרים קליניים שבוצעו על הסמבוק השחור ובדקו את הקשר שלו לריפוי מחלות חורף ובמיוחד שפעת - מצאו כי הוא לא רק מחזק את המערכת החיסונית כי אם גם מקצר משמעותית את זמן המחלה. 

הסמבוק מצטיין בהפחתת ליחות והתגברות על אלרגיות, והסבתות נהגו לצרוך אותו בחורף או כתה, או כמרקחת כמו שנציג כאן. ד"ר מדלין מומצ'וגלו, רופאה שחקרה את מיצוי הסמבוק השחור, מצאה כי בכוחו למגר וירוסים. גם ד"ר ויויאן ברק, מבית החולים 'הדסה' התבטאה ואמרה כי הוא "מוביל לפעילות חיסונית מוגברת".

אז איך מכינים את תערובת החיזוק לגוף, שתשמור אתכם הרחק ממחלות חורף? בקערית קטנה ערבבו כפית כורכום, רבע כוס פירות סמבוק שחור (ניתן להשיג בחנויות טבע מובחרות) כפית דבש, וכפית שורש ג'ינג'ר טרי מגורד. ערבבו את כל הרכיבים יחד, וצרכו שלוש פעמים ביום. 

הערה חשובה: כתבה זו מובאת אליכם כמידע בלבד, ואינה מתיימרת להחליף ייעוץ רפואי מוסמך. 

תגיות:סבתאחורףשפעתתרופות סבתאשיעולצינוןמרקחת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה