פעילות הידברות

"לעזור להלומי הקרב - החסד הכי גדול לעם ישראל"

השחקן המצליח דן שפירא הגיע למשדר ההתרמה של הידברות וערוץ 14, וקרא לציבור הרחב לתרום למיזם ׳בנפשנו׳. "נושא שכל כך חשוב ומשמעותי ואנשים צריכים אתכם"

  • כ"ח כסלו התשפ"ג
אא

שחקן הקולנוע והתיאטרון זוכה פרס התיאטרון לשחקן המבטיח, דן שפירא אשר עובד בימים אלו על הצגה חדשה בה הוא מגלם חייל הסובל מפוסט טראומה הצטרף למשדר המיוחד של מיזם ׳בנפשנו׳ מבית ארגון הידברות וערוץ 14 לכבוד השבוע ההוקרה להלומי הקרב ובני משפחותיהם.

שפירא הצטרף לשורת הידוענים שהגיעו היום לטלפניה ביחד עם עודד מנשה והראל עדן מנשה וקרא לציבור הרחב להצטרף ולתרום למען הפעילות החשובה של ׳בנפשנו׳ שמסייעת להלומי הקרב ובני משפחותיהם. ״אני מרגיש שזה נושא שכל כך חשוב ומשמעותי ואנשים צריכים אתכם. הלומי הקרב אלו אנשים שהכי זקוקים לאנשים אחרים. הם שמתביישים לומר מה שיש להם והם הכי זקוקים לנו. יש לכם את ההזדמנות לעזור להם תעשו את החסד הכי גדול לעם ישראל ומדינת ישראל".

שפירא הוסיף וסיפר כי לקראת ההצגה שלו 'על הסף' נפגש עם חבר טייס קרב שנפצע בצוק איתן. "הוא סיפר לי הרבה על הכאבים שהוא עובר, אז אני קצת מנסה להבין את מה שהוא עובר. כשהגוף נפצע הכאב הוא פיזי אבל הכאב הנפשי הוא כאב שאתה לא יודע איך לטפל. הוא מאוד אמורפי. בגוף יש כלים איך לטפל אבל הנפש היא דבר כל כך מורכב ואנחנו לא יודעים תמיד איך לגשת ולטפל בזה.

"האנשים שעברו את הטראומות הם פצועים והם חייבים את התמיכה שלנו. הם חייבים את הסיוע הנפשי והרגשי ושיכירו בהם".

מתגייסים למענם - לחצו כאן.

תגיות:פעילות הידברותדן שפיראפוסט טראומההלומי קרב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה