עשרות אלפי חיילי מילואים קיבלו הלילה (בין רביעי לחמישי) שיחות הקפצה מהחייגן של צה"ל. השיחות התבצעו לאורך הלילה, וגרמו לדאגה בקרב רבים. בצה"ל מבהירים כי מדובר בתקלה טכנית, וכי החיילים לא נדרשים להתייצב ביחידותיהם או בנקודות המפגש. בצה"ל החלו בתחקור התקלה, ומציינים כי לא מדובר במתקפת סייבר אלא בתקלה במערכת החייגן. חייגן גיוס המילואים מאפשר בזמן חירום להוציא הודעות גיוס בהיקף עצום, וחוסך זמן בהליך הגיוס של כוחות המילואים.