חדשות בארץ
"יכולתי להיהרג, השם עשה איתי נס": ניצול הפיגוע בירושלים משחזר
אלחנן ביטון, שנפצע בפיגוע בכניסה לירושלים, חוזר לראשונה למקום ומספר על געגועיו לחברו אריה שצ'ופק הי"ד: "אריה היה חבר מאוד טוב, הוא חסר לי מאוד"
- הידברותלמעקב
- כ"ו כסלו התשפ"ג||עודכן

(קרדיט: כאן - תאגיד השידור הישראלי)
עקבו אחרינו ב-News
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



