חדשות בארץ

נס חנוכה: ניצולת פיגוע הירי ובנה התינוק שוחררו לאחר 4 חודשים

4 חודשים לאחר שנפצעה באורח קשה מאוד בפיגוע הירי בהר ציון, ליבא שרייבר שוחררה לביתה, כשהיא עומדת על רגליה, ואוחזת בידיה את בנה התינוק שיולד בשבוע 26 בעקבות הפיגוע הקשה

  • כ"ו כסלו התשפ"ג
(צילום: דוברות שערי צדק)(צילום: דוברות שערי צדק)
אא

4 חודשים לאחר שנפצעה באורח קשה מאוד בפיגוע הירי בהר ציון – ליבא אהובה שרייבר שוחררה לביתה, כשהיא עומדת על רגליה ואוחזת בידה את בנה התינוק, כשאף הוא בריא ושלם.

בפיגוע הירי בהר ציון נפגעה שרייבר באורח קשה עם פציעות רב מערכתיות בבטנה, כאשר היא בשבוע 26 להריונה. היא הובהלה לבית החולים שערי צדק שם עברה ניתוח קיסרי חירום, ובנה הועבר לפגיה. ליבא עצמה נלחמה על חייה במשך חודשים ארוכים, כשהיא מתמודדת עם פציעות קשות מאוד.

רופאים ואחיות מומחי המחלקה לרפואה דחופה, המחלקה לטיפול נמרץ רופאי המחלקה הכירורגית, מומחי אגף מיילדות והצוות הסיעודי שעטף וליווה את בני הזוג לאורך כל הדרך, כשהם נלחמים על חיי האם, ובמקביל על חייו של היילוד שמצבו היה נראה בהתחלה חסר סיכוי לחלוטין.

לאחר 4 חודשים ארוכים, בהם עברה ליבא עשרות פרוצדורות וטיפולים קשים ומורכבים, היום שוחררה יחד עם בנה הרך, שנולד לתוך התופת ושרד באורח ניסי ביותר.

הפיגוע הקשה התרחש במוצאי שבת 14 באוגוסט, כאשר שרייבר ובעלה חיים יצאו להתפלל בקבר דוד המלך בהר ציון בירושלים. כשהגיעו לאזור החניון נשמעו יריות לעבר האוטובוס שעמד לפניהם. שניות ספורות לאחר מכן ראו בני הזוג את המחבל שנס מאחורי האוטובוס לעברם, כיוון את אקדחו אל מול חלון הנהג מטווח אפס ויורה ירייה אחת לעבר האישה, שנפצעה באורח אנוש.

תגיות:פיגוע ירינס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה