סיפורים אישיים

"בעלי המנוח סירב להידקר ביד שמאל כדי לא לפספס אף הנחת תפילין"

אלמנתו של דניאל לימואי ז"ל ריגשה אותנו עד דמעות ממסירות נפשו של בעלה המנוח למען מצוות הנחת התפילין של עם ישראל. סיפור על נחישות וגבורה בעת מחלה סופנית ועל זכויות אינספור לנצח נצחים

  • כ"א כסלו התשפ"ג
אא

כשביקשנו מקוראי אתר הידברות לשלוח תמונות מרגשות של תפילין, ידענו שזה יהיה מיוחד. ציפינו לפרסם גלריית תמונות מכל קצווי העולם היהודי, על הקשר האוהב בין אדם לבוראו, אבל שום דבר לא הכין אותנו לפניה נוגעת הלב של גרייס לימואי, אלמנתו של דניאל לימואי ז"ל, וכך היא כתבה לנו לפני מספר ימים: "זו תמונה של בעלי המנוח, דניאל לימואי, שנלחם בלוקמיה במשך 7 שנים, והיום זה יום השנה לפטירתו. היו לו מאות עירויים ודקירות, ומעולם לא נתן את יד שמאל, גם כשלא נשארו לו ורידים לחלוטין, הכל כדי לא להפסיד תפילין אפילו יום אחד. דניאל בעלי היה שליח ציבור במשך 9 שנים בקהילת יוסף לי במודיעין".

יצרנו קשר עם גרייס לימואי, ובשיחת טלפון היא סיפרה לנו על מעשי החסד והצדקה המרגשים והמיוחדים שעשה בעלה למען עם ישראל: "בעלי נהג לעשות המון מתן בסתר למען יתומים ולמען משפחות שאין ידן משגת לרכוש תפילין. כשהיה שומע שיש בר מצווה לילד יתום, או שישנה משפחה שקשה לה לשלם עבור תפילין לבנם, הוא היה מארגן, ומבקש שלא ידעו שהתפילין הגיעו ממנו. אחר כך הוא היה חושב איך לשלם עבור התפילין, העיקר שלא יחסר לילדי בר המצווה שום דבר".

גרייס מספרת כי אפילו לאחר שחלה בלוקמיה, דניאל ז"ל עסק בחסדים ובחיזוק עם ישראל מתוך מיטת חוליו: "אפילו בבית החולים הוא החזיר בתשובה כמה אנשים, וקנה להם טלית. מדובר באנשים מבוגרים, שזכו לקבל בפעם הראשונה בחייהם טלית ותפילין, וממש – דברים רבים הוא עשה בנושא הזה, ואני מקווה שכל הדברים, שאני אומרת כאן, יהיו לזכותו".

גרייס שלחה לנו את תמונתו של בעלה מניח תפילין בבית החולים, ולנו נותר רק לברך בדמעות: מי כעמך ישראל!

מוקדש לעילוי נשמת דניאל בן מזל.

גם יש לכם בבית תמונה מרגשת של הנחת תפילין? שלחו לנו, ואולי נפרסם אותה באתר הידברות. כתבו הודעת ווטסאפ למספר 054-618-8928 עם הפרטים הבאים: שם השולח/ת, שם משפחה, מספר טלפון, כתובת דוא"ל, וכתבו את הסיפור המרגש שבתמונה בכמה משפטים.

להקדשת תפילין לעילוי נשמת יקירכם, להצלחה, לרפואה או לכל דבר שרק תרצו לחצו כאן או התקשרו 073-3333-343

תגיות:תפיליןסיפורים אישיים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה