חדשות כלכלה

שופרסל בהודעה מפתיעה: מורידה מחירים של 300 מוצרים ב-20%

רשת שופרסל תוזיל מחירים של 300 מוצרים למשך חצי שנה. בין המוצרים שיוזלו: גבינות, יוגורטים, מגבונים, חיתולים, פסטה, אטריות ועוד

  • י"ז כסלו התשפ"ג
(צילום: מיכאל גלעדי / פלאש 90)(צילום: מיכאל גלעדי / פלאש 90)
אא

רשת שופרסל הודיעה היום (ראשון) כי היא מוזילה את מחיריהם של יותר מ-300 מוצרים למשך החצי שנה הקרובה, זאת כדי להיאבק ביוקר המחיה. המוצרים שיוזלו הינם במגוון קטגוריות, בהן מוצרי מזון, חלב, ניקיון, פארם, משקאות, חטיפים, בסניפי שופרסל דיל ובאתר שופרסל Online. ההוזלה תהיה תקפה לחצי שנה לפחות.

בין המוצרים שיוזלו: גבינות, שמנות לבישול והקצפה, משקה שקדים ואורז, יוגורטים, מעדנים ועוד. כן יוזלו מחיריהם של המגבונים, החיתולים, מוצרי טיפוח הגוף והשיער, חומרי ניקוי לבית, מוצרי כביסה ועוד. במוצרי המזון והמשקאות צפויה הוזלה במחירי הפסטה והאטריות, דגני בוקר, בצקים, שימורים, מוצרים קפואים, מיצים, גלידות ועוד.

אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל, מסר: "בחודשים האחרונים הובלנו בכל כוחנו את הניסיון לעצור, או לפחות לדחות את עליות המחירים שיזמו היבואנים וחלק מיצרני המזון הגדולים. שופרסל, כקבוצת קמעונאות, ישראלית ומחויבת לציבור, גיבשה בשבועות האחרונים רשימה של מאות המוצרים המועדפים על ידי הלקוחות שלנו והחלטנו להוריד את מחירם ולנעול אותם למשך חצי שנה. גם לאחר תקופה זו, נמשיך לעשות הכל, על מנת להמשיך להגן על הצרכן הישראלי ולספק לו מחיר הוגן ותחרותי.

"המאבק ביוקר המחייה הוא מאבק ארוך ומורכב שהוא לא רק שלנו כרשת קמעונאית. גם הספקים, ובוודאי הממשלה שתתגבש, יצטרכו לפעול בכדי לתת פתרונות ממשיים ליוקר המחייה בישראל", לשון וטרמן.

תגיות:מחיריםשופרסלהתייקרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה