חדשות בארץ

נירו לוי על התאונה והשיקום: "אני נס רפואי"

השחקן נירו לוי התראיין לראשונה מאז התאונה הקשה: "כל הזמן אומרים לי 'אתה נס רפואי', וזה נכון"

  • י"ז כסלו התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

השחקן נירו לוי העניק ראיון לערוץ 12, בו סיפר על תאונת האופנוע הקשה שעבר והניסים שהקיפו אותו. "כל הזמן אומרים לי 'אתה נס רפואי'", אמר. "בהתחלה היה לי קשה לקבל את זה, ולאט לאט התחלתי להבין מה הם מתכוונים. בשורה התחתונה, וזה נכון, אני באמת תחת ההגדרה נס רפואי. שתי מכוניות דרסו אותי לאורך כל הגוף – ושלושה חודשים אחרי אני על הרגליים".

נירו שחזר את תוצאותיה של התאונה הקשה: "כל רגל ימין נפגעה, האגן, יד שמאל, הלסת... היה לי הרבה מזל שהפרופסור אחד הגדולים בעולם לתחום הזה גר מעל המקום שבו התרחשה התאונה. הוא שמע אותה, העיף מבט מהחלון – וכך הצילו לי את החיים".

גם רופאי בית החולים איכילוב העידו כי מדובר בשיקום מדהים. ד"ר אנה סז'ין, מנהלת מערך השיקום בבית החולים איכילוב, אמרה ללוי כי "לא האמנתי שבאיזשהו יום אני אראה אותך ככה". הפרופסור אמל חורי, מנהל החטיבה האורתופדית בבית החולים איכילוב, העיד כי "הוא תופעת טבע. אנשים עם פציעות כאלה שוכבים שנה בבית החולים, משתקמים שנים. אבל לא הוא".      

נירו לוי נפגע באוגוסט האחרון בתאונה מחרידה, כאשר 2 מכוניות פגעו בו אחת אחרי השניה. לאחר התאונה אחיו ערן כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "פגעו בו שתי מכוניות 20 מטר מהבית, אחרי שעבר ברמזור ירוק. הוא יחזור לשמח אותנו. תודה לכם על התפילות, על העזרה, התמיכה והדאגה. אנחנו מאוד מעריכים זאת".

חברו הקרוב של לוי, התסריטאי ומנחה הטלוויזיה רן שריג, פנה לאף הוא לאחר התאונה הקשה וביקש מעוקביו ברשתות החברתיות להתפלל לרפואת חברו. "חבר דתי פתח איתי אתמול בקריאת תהילים משותפת לנירו. כולנו יחד. השלמנו 4 סבבים ביחד לרפואתו המהירה. חוזר לפה עכשיו לבקשת המשפחה: זה הזמן. כיהודי חילוני אני מקנא בדתיים כל כך לפעמים על המשמעות במקום האבסורד המוחלט שאני חווה", כתב שריג בחשבון הטוויטר שלו. "הוא ייצא מזה. בעזרת השם הוא עוד יתלוצץ ממש בקרוב עם רופאיו", כתב שריג והזהיר מפני נסיעות על אפונוע: "מתחנן מכל מי שנוסע על אופנוע לחשוב פעמיים. מודה לאלוקים ולמשפחה הנהדרת של ניר. כבר חשבתי שצריך לחזור מחר לארץ בשביל הגרוע מכל. אבל קרה פה נס. מבטיח להיות שם, תמיד, בשיקום הארוך שעוד יעבור. מרגיש אסיר תודה לאלוקים, תשמרו על עצמכם ותמכרו את האופנוע".

תגיות:נסתאונת דרכיםנירו לוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה