חדשות כלכלה

שטראוס מעדכנת מחירים: החטיפים, הממתקים והסלטים יעלו ב-2.9%

גל ההתייקרויות לא עוצר, והפעם: חברת שטראוס מעלה את מחיריהם של חלק ממוצרי המחלבות, הסלטים, החטיפים והממתקים

  • י"ד כסלו התשפ"ג
(צילום: דוד כהן / פלאש 90)(צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

חברת שטראוס מעדכנת היום (חמישי) את מחירון הקמעונאים של חלק ממוצרי המחלבות, הסלטים, החטיפים המלוחים הממתקים ויד מרדכי בשיעור ממוצע של כ- 2.9%.

בהודעת החברה נמסר: "לאחר 12 שנים בהן נמנעה מהעלאת מחירים בישראל, ולאחר מהלכי התייעלות משמעותיים, החברה מודיעה על עדכון מתון במחירי המחירון לקמעונאים.

"המחיר הממוצע של כלל מוצרי החברה יעלה בכ-2.9%. החברה לא תעלה מחיר במגוון מוצרים בהם: כל מוצרי קפה עלית, גבינות קוטג' וסימפוניה, חלק מחטיפי השוקולד של עלית, שמן זית ואחרים", לשון ההודעה.

שטראוס ביקשה להדגיש כי עליית המחיר המתבצעת כעת מהווה חלק קטן מסך ההתייקרויות שהחברה סופגת.

ההתייקרות, שתיכנס לתוקף ב-19 בדצמבר, נובעת בין היתר מעליית מחירי חומרי הגלם והתשומות בישראל ובעולם ובראשם מחירי החלב, הסוכר, השמנים, הקקאו, האנרגיה והאריזות בשיעורים של יותר מעשרות אחוזים בשנתיים האחרונות.

אייל דרור, מנכ"ל שטראוס ישראל, התייחס להעלאת מחירי המוצרים: "ברור לנו כי אין מדובר במהלך פשוט וכי ההתמודדות עם יוקר המחיה נוגעת לכל בית בישראל. לצד זאת אנו סבורים שביצוע עדכון מחירים מידתי הינו תנאי לשמירה על איזון בין צרכי הציבור, עובדי החברה, ספקיה, לקוחותיה ורבבות המשקיעים הציבוריים  – קרנות הפנסיה וקופות הגמל – בסביבה שבה האינפלציה הגבוהה בעולם ובישראל ברורה וידועה לכל.

"במשך 12 השנים האחרונות בצעה שטראוס מהלכים רבים בהם גם מהלכי התייעלות משמעותיים. החברה ספגה במהלך השנים הללו את עליות מחירי חומרי הגלם והתקורות לתעשייה ונמנעה מלבצע עליית מחיר בישראל. גישת החברה לאורך השנים הייתה כי ייעשה ככל שניתן על מנת להשתפר ולהתייעל וכי העלאת מחירים תהייה המוצא האחרון וכך אכן פעלה שטראוס עד כה. לאחרונה אף ביצענו מהלכי התייעלות כואבים שכללו פיטורי עובדים.

"ואולם, בשל שיעורי האינפלציה הגבוהים בישראל ובעולם והתייקרות מחירי חומרי גלם ותשומות רבות, ולאור הצפי כי מגמה זאת תימשך גם בחודשים הקרובים אנו נאלצים להודיע על עדכון חלק ממוצרינו לקמעונאים, אשר מפצים על חלק קטן מסך ההתייקרויות שספגה החברה", לשון הודעת החברה.

תגיות:חברת שטראוסיוקר המחיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה