חדשות בארץ

הפרשן הצבאי חושף: אחד מהמחבלים שחוסל הבוקר - תכנן פיגוע רחב היקף

אחד המחבלים שחוסלו היה פעיל ג'יהאד אסלאמי, שהיה מעורב בתכנון והוצאה לפועל של פיגוע משמעותי מאוד, שכשל בחסד ה'

  • י"ד כסלו התשפ"ג
(צילום ארכיון: דובר צה"ל)(צילום ארכיון: דובר צה"ל)
אא

טל לב רם, הפרשן הצבאי של מעריב, מסר הבוקר (חמישי) פרטים חדשים על חילופי האש בג'נין לפנות בוקר, במהלכם נהרגו 3 חמושים פלסטינים, נפצעו 10, ונעצרו 2 מבוקשים. לדבריו של לב רם, "אחד המחבלים שחוסלו היה פעיל ג'יהאד אסלאמי, מחבל מורכב, שהיה מעורב בתכנון והוצאתו אל הפועל של פיגוע משמעותי שכשל באזור מנשה".

"הג'יהאד דומיננטי מאוד בפעילות הטרור הכללית בג'נין, כאשר המחבלים פועלים בדרך כלל בג'נין תחת חטיבה אחת, ולפעמים מדובר בחולייה אחת שמבצעת ירי או פיגוע ויהיו מספר זהויות", הוסיף לב רם. "צה"ל פועל המון במוקדים הכי קשים כיום ביהודה ושומרון, כאשר היה ניסיון לתת לרשות הפלסטינית להתמודד עם זה לפני יותר משנה - אך היא לא הצליחה".

לב רם ציין כי ישראל נמצאת כעת בגל הסלמה רצוף, ורק ב-36 השעות נרשמו 3 פיגועי ירי. "עוד לפני האירוע המדובר, בשבעה-עשרה ימים האחרונים נרשמה עלייה משמעותית בפיגועי ירי. למעשה, רק ב-36 השעות האחרונות נרשמו שלושה פיגועי ירי וגם חיסול של מחבל שירה שלוש פעמים לעבר עופרה אתמול".

הפרשן סיים את דבריו באומרו: "אין פה פתרון פלא, יותר מזה, כשאתה רואה את כל המדדים, כל הנתונים לכדי מגמה, אתה מזהה משהו שיימשך עוד חודשים ארוכים".

תגיות:מחבליםג'ניןג'יהאד אסלאמי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה