חנוכה 2023

בואו להשתתף בחידון ההלכה בחנוכה. יש פרסים כספיים נאים!

חידון ההלכה השנתי יוצא לדרך: למדו את הלכות חנוכה, השתתפו בחידון, ומי שיזכה - יחזור הביתה עם פרס כספי וזכויות בקידוש שם שמיים. כל הפרטים כאן

  • י"ב כסלו התשפ"ג
הרב הראשי לישראל, הגאון הרב יצחק יוסף שליט"א בדברים שנשא בחידון ההלכה. ארכיוןהרב הראשי לישראל, הגאון הרב יצחק יוסף שליט"א בדברים שנשא בחידון ההלכה. ארכיון
אא

זה הפך כבר למסורת בשנים האחרונות: חידוני הלכה שנתיים שמחברים בחורים בצוותא תחת אוהלה של תורה, מחזקים ומתחזקים בהלכות התורה הקדושה.

הידברות יוצאת בקול קורא לבחורים מגיל 14, מתחזקים ובעלי תשובה, להפגין את ידיעותיהם בהלכה בחידון מיוחד הנושא פרסים. מבחן שלב א' יתקיים ביום שני הקרוב, י"ח כסלו. שלב הגמר יתקיים אי"ה בכ"ז כסלו 21.12 למניינם, והעיר שתזכה לארח את החידון היא הרצליה בהובלת המשנה לראש העיר, מר אלעד צדיקוב.

החידון ייערך בהתאם לחוברת הלכותחנוכה המבוססת על הספר "חזון עובדיה" של הרב עובדיה יוסף זצ"ל, והוא יתקיים בחסות ארגון "אור ישראלי" בראשותו של הרב גרוסמן, בשיתוף עם הידברות, ארגון "קול יעקב" ורדיו "קול חי".

בחידון ישתתפו מדרשות  "אור ישראלי" של הגאון ר' יצחק דוד גרוסמן, הפרוסות בכל רחבי הארץ מצפון עד הדרום. מנהלי המדרשיות מוזמנים לצרף את תלמידיהם, אבל לא רק: כל בחור מגיל 14 שמתקרב ליהדות, מתחזק או בעל תשובה, מוזמן להשתתף ולהראות את ידיעותיו בהלכות.

הרה"ג יצחק דוד גרוסמן שליט"אהרה"ג יצחק דוד גרוסמן שליט"א

 

הרב הראשי לישראל, הרב יצחק יוסף, למשתתפי החידון: "העם צריך אתכם"

מהנהלת החידון מוסרים: "חידון זה הוא קידוש ה' גדול מאוד. במבחן הקודם השתתפו בחורים שממש בתחילת התשובה שלהם ענו ברהיטות ובעל פה תשובות בהלכה. זהו מחזה מדהים שמגדיל את אהבת התורה".

דברים מרגשים נשאו גדולי ישראל בשנים קודמות בהן נערך החידון. הנה כמה מהם:

הרב הראשי לישראל, הגאון הרב יצחק יוסף שליט"א, פנה מעל במה לבחורים המשתתפים בחידון, ואמר להם: "שמחתי מאוד, ונהניתי מאוד לראות איך אתם אומרים דברים ברורים. ניכר שאתם ב"ה ישבתם, למדתם ועמלתם בתורה. אשריכם ואשרי חלקכם. יהי רצון שתהיו תלמידי חכמים גדולים, תהיו מורי הוראות בישראל, תורו הלכות בישראל, תגידו שיעורים. אני מכיר כמה אנשים, שאני זוכר אותם כבחורים, שלא נראו כמו שהם נראים היום. היתה להם כיפה קטנה, והם התחזקו במשך השנים. היום, ברוך ה' הם תלמידי חכמים, מורי הוראות, מרביצי תורה. רבותיי, העם צריך אתכם. אתם צריכים להחזיר אנשים בתשובה, להרביץ תורה, להקים שיעורי תורה לשאוף להיות תלמידי חכמים גדולים. ככה תצליחו."

הרב זמיר כהן בירך את המשתתפים בברכה מיוחדת, מרגשת ומעצימה: " לכל הבחורים והנערים שנמצאים כאן, שה' יברך את כולם להיות מאורות גדולים בעם ישראל, להקים בתים של תורה לתפארת, שההורים יהיו גאים בכם. בע"ה זו תהיה פתיחה טובה להצלחה לכל השנים הבאות. אמן ואמן"

הרה"ג זמיר כהן שליט"אהרה"ג זמיר כהן שליט"א

משנה למנכ"ל הידברות, הרב יוסף עזרא מדבר על חשיבות קיום חידון שכזה בקרב בחורים שלא באו מבתים חרדים: "המטרה העיקרית היא לבוא ולהכניס אווירת לימוד לבחורים שלא גדלו בישיבות, לאנשים שלא למדו מהי משנה ומהי גמרא, ולתת להם את ההלכות הבסיסיות, שיבואו וילמדו. קודם כל שתהיה להם את ההעצמה האישית בנושא הרוחני".

גם אתם יכולים: התקשרו עוד היום, הירשמו לחידון, למדו בהנאה את ההלכות ובואו לזכות בפרסים כספיים. התקשרו: 6792* שלוחה 2

תגיות:חידון הלכהחידון חנוכה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה