חדשות בארץ

הלוחם מהתקרית בחברון שוחרר מהכלא הצבאי: "רוצה לחזור לתרום לעם ישראל"

הלוחם, שעונשו הומתק, שוחרר מהכלא הצבאי לאחר שישה ימי מחבוש. עו"ד אופיר שטיינר מארגון חוננו, המייצג את הלוחם: "מקווים כי המערכת הצבאית תדע לשים את האירוע הזה מאחוריה"

  • י' כסלו התשפ"ג
(קרדיט: ארגון חוננו)(קרדיט: ארגון חוננו)
אא

לוחם גבעתי, שתועד בחברון כשהוא אומר לפעילי שמאל "בן גביר הולך לעשות פה סדר" ונידון למחבוש, שוחרר הבוקר (ראשון) מבית הכלא הצבאי נווה צדק לאחר שישה ימי מעצר.

עו"ד אופיר שטיינר מארגון חוננו, המייצג את הלוחם ומסייע לו, פגש אותו ביציאתו מהכלא: "ליוויתי כעת את החייל בדרכו לביתו לקבל חופשה שבהחלט מגיעה לו לאחר כל האירוע. החייל רוצה לשים את האירוע מאחוריו, הוא רוצה לחזור לשרת כלוחם והעביר מסר זה למפקדיו, הוא רוצה לחזור לתרום לעם ישראל".

"אנו מקווים כי המערכת הצבאית תדע לשים את האירוע הזה מאחוריה, ובפרט שהחייל ריצה את עונשו, ותאפשר לחייל לשוב לתפקיד לוחם", הוסיף שטיינר.

כזכור, מפקד פיקוד הדרום, אלוף אליעזר טולדנו, אישר שלשום את המתקת עונשו של הלוחם. הלוחם נידון לעשרה ימי מחבוש בכלא הצבאי, ובעקבות ההחלטה עונשו הומתק בארבעה ימים.

מדובר צה"ל נמסר כי "בעקבות נטילת אחריות וחרטה שהביע לוחם גבעתי מגדוד צבר, אשר התבטא באופן שאינו הולם חייל בצה"ל לפני שבוע, המליץ אתמול מפקד הגדוד סגן-אלוף אבירן אלפסי למפקדיו להמתיק את עונשו בארבעה ימים. היום החליט מפקד פיקוד הדרום, אלוף אליעזר טולדנו, לאשר ההמתקה".

תגיות:חברוןצה"לגבעתי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה