ונשמרתם

ונשמרתם: חומר ניקוי התגלה במגבוני תינוקות. האם החברה תכריז על ריקול?

הורים הקימו צעקה ברשתות החברתיות, לאחר שהתגלה כי במגבונים המשמשים לתינוקות - התגלו מספר מגבונים שמכילים חומר ניקוי. האם החברה תכריז על ריקול? בינתיים עוד לא יצאה הודעה על כך

אא

ביום חמישי האחרון חשפה כתבת הצרכנות של 'קשת 12' תופעה מזעזעת שהתרחשה אצל כמה וכמה הורים, שגילו במגבונים המיעודים להחתלת תינוקות, ללא בושם - ריח חזק וחריף של חומרי ניקוי. 

המגבונים נמכרים על ידי מותג בשם 'בייביסיטר', ולדברי החברה - מיד לאחר גילוי ה'טעות' המצערת, נשלחו נציגים מטעמה כדי לאסוף את המגבונים.

אחת האמהות, שהתראיינה לכתבת הצרכנות מעיין פרתי, סיפרה כי רכשה מגבונים ללא בישום, של 'אקסטרה סופט'. "כשפתחתי אותם הרחתי ריח חזק של לימון והבנתי שאלה מגבונים של ניקוי. התקשרתי לחברה והם אמרו לי שהיתה טעות במפעל והם ארזו בטעות מגבונים של ניקוי כללי באריזה ללא בישום, של תינוקות. אני עדיין רואה שמוכרים את אותם מגבונים בסופרים ובפארמים".

במהדורה, ששודרה כאמור ב'קשת 12', העירה המגישה עמליה דואק כי הסיפור מדאיג בפני עצמו, אך עוד יותר מדאיג הוא השאלה מדוע לא הכריזה החברה על ריקול ומדוע לא פרסמה הודעה על כך, לציבור. 

הורים נוספים שפנו לחברה בבקשה לדעת קצת יותר פרטים על כך וכן לדעת האם 'לגנוז' את המגבונים, סיפרו כי נציגי החברה טענו בפניהם כי "המוצר בטוח לשימוש, ולא נמצאו ממצאים חריגים, לרבות חומרי ניקוי".

תגיות:תינוקותמגבוניםחומר ניקוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה