חדשות בארץ

המו"מ הקואליציוני | זוהר: "מעריך שבשבוע הבא נרכיב את הממשלה"

"אפשר לשדר אופטימיות זעירה, הכיוון חיובי", אומר ח"כ מיקי זוהר ומאשים: "כל יום שהממשלה היוצאת עדיין במשרד הם עושים מחטפים"

  • ד' כסלו התשפ"ג
זוהר (צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)זוהר (צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) מעריך שהמשא ומתן הקואליציוני יושלם כבר השבוע, כך שבשבוע הבא תורכב הממשלה החדשה. לדבריו, חלה התקדמות במו"מ עם מפלגת הציונות הדתית.

"אפשר לשדר אופטימיות זעירה, זה עדיין לא לקראת חתימה, אבל הכיוון חיובי", אמר זוהר בראיון ל-103FM. "חלק מהשותפות שהקשו קצת יותר מבינות שאין ברירה אלא להקים פה ממשלה, ושכל יום עובר זה יום שהממשלה היוצאת עדיין במשרד ועושים מחטפים. אני מקווה שהיום לא יעלו תנאים חדשים או דרישות חדשות מעבר למה שאנחנו יודעים שסוכם. אנחנו רוצים להשלים את המשא ומתן כבר השבוע כדי שבשבוע הבא נרכיב את הממשלה".

זוהר שיבח את התנהלותו של יריב לוין: "צריך לשבח את יריב לוין. הוא הולך להביא הישג לליכוד שאנשים אולי ידעו להעריך רק אחרי שהם יראו את התוצאות. תיק הביטחון כנראה יהיה בליכוד, תיק החוץ ועוד 4־3 תיקים בכירים. בסופו של יום אנחנו אחרי ממשלה ששר האוצר שלה היה עם 7 מנדטים, ראש הממשלה היה עם 6, שר הביטחון עם 8 מנדטים. ממשלה שנתנה תפקידים באפס מנדטים למפלגות גדולות, והיום יש לנו שותפות עם 14 ו־12 מנדטים".

זוהר טען כי נתניהו מנהיג שקול ואחראי: "אז אם חושבים שזה קל להקים ממשלה - חבר'ה, קצת פרופורציות", אמר. "זה לא חדש שנתניהו מנהיג שקול, ומאוד אחראי. אתם יודעים שגם שלפעמים מנסים למשוך אותו לכיוון הוא לא הולך באופן אוטומטי עיוור, יש לו ראייה יותר רחבה מאחרים. גם בצלאל סמוטריץ' וגם איתמר בן גביר שמנסים להציג אותם כאנשים לא שקולים, הם מאוד שקולים ומבינים שיש פה אחריות גדולה, כוללת למדינה. לא תמיד כל האידיאולוגיה תמומש, אבל אנחנו כן מתכוונים ליישם מדיניות ימנית בממשלה הבאה, למשול, לעשות פעולות שהציבור מצפה מאיתנו לעשות. לא מתכוונים להרכין ראש בפני השמאל או בפני התקשורת או גורמים אחרים".

תגיות:ממשלהמיקי זוהרמו"מ קואליציוניבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה