פעילות הידברות

סוף שנת המס הגיעה, איך תרוויחו מזה?

לפי פקודת מס הכנסה, כל מי שתרם מעל 190 שקלים נכון לשנת 2020 יכול וזכאי לקבל על כך החזר מס מהמדינה. החזר מס תרומות הוא החזר נהדר עבור מי שרוצה גם לתרום שכן הוא מאפשר להזדכות על סכומי כסף גדולים הניתנים בצורה של תרומה. גם לכם מגיע

  • ג' כסלו התשפ"ג
אא

תרמתם מעל 190 ₪ למוסד ציבורי? מגיע לכם החזר מס תרומות! כל שעליכם לעשות הוא לקבל אישור לכך לפי סעיף 46 בפקודת מס ההכנסה ולקבל את זיכוי המס על אותה שנה בה תרמתם.

גם שכירים במקום העבודה יכולים לקבל החזר מס על תרומות במסגרת תלוש המשכורת בזמן שנת המס שבה ניתנה התרומה. אם הגשתם בקשה לאחר שנת המס תוכלו לקבל החזר מס בגין תרומות בצורה רטרואקטיבית.

החזר מס לתורמים ניתן בגובה של 35% מסך התרומה וזהו ללא ספק אחוז גבוה ומשמעותי שיכול לגרום לכם לתרום בקביעות ולהמשיך ליהנות מהחזר המס בנוסף כל שנה.

לחצו כעת ותוכלו לקבל החזר מס.

 

מי זכאי להחזר מס על תרומה?

כל מי שנחשב תורם יחיד ועסק שלא מאוגד כחברה בע"מ (בעירבון מוגבל) זכאי להחזר מס בגובה של 35 אחוז מסך התרומה. רוצים שנגיש עבורכם הקשה להחזר מס בגין תרומה?

 

למי ניתן לתרום ולקבל על כך החזר מס?

על מנת ליהנות מהחזר מס על תרומה המקום או הגוף אליו מועברת התרומה חייב להיות מוכר כמוסד ציבורי ללא מטרות כמו עמותה רשומה (ע"ר) או חברה לתועלת הציבור (חל"צ). ניתן לראות רשימה מעודכנת של גופים מוכרים לצורכי החזר מס תרומות באתר רשות המיסים. רשימה זו מתעדכנת מדי פעם ועליכם לוודא שאותו מוסד היה מוכר בשנה בה תרמתם. להידברות סעיף 46 כחוק, ועל תרומה להידברות ניתן לקבל החזר מס.

 

האם יש סכום מינימום עבור החזר מס על תרומה?

כן, סכום התרומה עליו מגיע החזר מס חייב להיות מעל 190 שקלים חדשים. כל סכום מעל סכום זה מזכה את נותן התרומה בזיכוי מס בגובה 35% מסך התרומה. למשל אדם שתרם 2000 שקלים למוסד ציבורי מוכר ללא מטרות רווח ייהנה מ-700 שקלים זיכוי או החזר מס על תרומתו זו.

ארגון הידברות הוא היום מעצמה של יהדות וקירוב לבבות בעולם כולו. מדובר במפעל עצום של תורה, הרצאות, שיעורים וכנסים.

אתם בוודאי רוצים לתרום לזיכוי הרבים הגדול בעולם, לקרב יהודים נוספים. כאן זה המקום הכי כדאית בתבל! השותפות עם הזכויות הכי עצומות שיש. וזו גם ההזדמנות שלכם להרוויח כפול! גם לקבל החזר מס עבור תרומה וגם להיות שותף בזכויות הגדולות של זיכוי הרבים הגדול בעולם. לא ככה? לחצו כעת ותוכלו לקבל החזר מס.

תגיות:כלכלהמסהחזרי מס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה