חדשות בארץ

האם בן גביר יבקש חפיפה מבר-לב? "בוודאי. מכל מלמדיי השכלתי"

ח"כ איתמר בן גביר הצהיר כי יבקש חפיפה מהשר הנוכחי עמר בר-לב, שטען: "אני לא חושב שבן גביר יהיה מעוניין בחפיפה מסודרת. לא יודע מה אעניק לו"

  • ג' כסלו התשפ"ג
(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, אמר היום (ראשון) בראיון ל-103FM כי יבקש חפיפה מהשר הנוכחי עמר בר-לב. "אני אבקש חפיפה, מכל מלמדיי השכלתי", אמר. "יש לי ביקורת קשה על השר בר-לב ויש דברים שאני בהחלט לא רואה אותם עין בעין. בימים האלה אני נפגש עם עשרות גורמים, ניצבים, אלופים, לא כולם מסכימים עם כל מילה שלי. אז מה? אני בא, אני רושם את הדברים, אני עושה את שיעורי הבית. וכן, אני מאוד רוצה להצליח בתפקיד הזה".

בן גביר הגיב לכך שבר-לב הגדיר אותו כ"איש מסוכן", ואמר: "אז הוא אמר שאני מסוכן, סולם הערכים שלנו הוא באמת שונה. הוא ממהר לגנות ולהכפיש את חיילי צה"ל בחברון, אני אומר - קודם כל בואו נבדוק מה היה שם. בגלל לחץ עולמי, שאני אפגע בחיילי צה"ל? בחיים לא. אנחנו רואים את האנרכיסטים כל שבוע. הם מקללים את החיילות שלנו, אני מתבייש לחזור על הדברים. הרבה פעמים הם נותנים בעיטות ואגרופים, ואתה רואה את האיפוק של החיילים המתוקים שלנו. הרבה מאוד מהתמונות שמקבלים מהשטח הן חלקיות. האנרכיסט מתגרה בחייל או חיילת ואז מצלם אותם - ומה שאתה רואה זה חיילי צה"ל האלימים".

עוד אמר בן גביר: "במקרים של לוחמה וטרור, אני רוצה שתיה חסינות לחיילים ושוטרים גם בחוק הפלילי. לדוגמה, השוטרים והחיילים שירו בשער שכם, אני רוצה שלא יחקרו אותם. אני רוצה לתת גב לחיילים, לשוטרים וללוחמים שלנו - זה התפקיד שלי, לשם כך אני נבחרתי".

מוקדם יותר נשאל בר-לב האם יעניק חפיפה מסודרת לבן גביר, והשיב: "אני לא יודע מה זה חפיפה מסודרת. אני לא חושב שהוא יהיה מעוניין בחפיפה מסודרת. אני לא יודע מה הוא יבקש ולא יודע מה אעניק לו".

תגיות:איתמר בן גבירעמר בר-לבבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה