פוריות

אחד ל-20 מיליארד: בת 46 ילדה שלישייה זהה - וקיבלה שבעה ילדים כמו שרצתה 

לטיילר ואודרי היו ארבעה ילדים, אך הם רצו משפחה גדולה ("חלמתי על שבעה ילדים"). זה בדיוק מה שהם קיבלו כשאודרי ילדה שלישייה של ילדים זהים, בגיל 46 

אא

כשאודרי נכנסה לשנת ה-40 לחייה, היא לא חלמה להביא ילדים נוספים לעולם. אז היא כבר הייתה אמא לארבעה ילדים, ובשל סיבוכים שנגרמו בלידה האחרונה - הרופאים אמרו לה שהיא לא תוכל יותר להיכנס להריון. 

עם זאת, היא ובעלה לא ויתרו על החלום להיות הורים למשפחה גדולהה(או אם להיות יותר מדויקים, שבע במספר). "היו לנו את ארבעת הילדים המתוקים שלנו: מרקוס, ג'יימס, כריסטיאן ומקס, אבל רצינו עוד. זה לא הספיק לנו. חלמתי שיהיו לנו שבעה ילדים", מסבירה אודרי בחיוך.

"התפללתי והתפללתי במשך חמש שנים להביא ילדים נוספים. תמיד רציתי משפחה ממש גדולה, ושבע היה סוג של 'מספר החלום שלי'", משחזרת אודרי. "זה לא משנה מה הרופאים אמרו לי, בלבי ידעתי תמיד שזה יקרה. הרגשתי שאני אזכה לעוד ילדים".

בגיל 41 ביקרה אודרי אצל מומחה פוריות שהמליץ על הפריה חוץ גופית (IVF) אך גם הזהיר אותה שבגילה, סיכויי ההצלחה עומדים על 10% בלבד. "הוא אמר לי 'אני מצטער. הביציות שלך 'ישנות' מדי'. עשינו שלושה סבבים של הטיפולים, וכולם נכשלו".

גם היא וגם בעלה טיילר, היו מאוכזבים.  

אמנם זה נשמע כמו משהו ממש מטורף, אך כשהייתה בת 45 הרגישה אודרי "משהו מוזר" בגוף שלה והחליטה ללכת להיבדק. "פתאום גיליתי שאני בהריון", היא מחייכת. "אין דרך להסביר את זה מלבד נס. איזו מתנה מאלוקים. ילדתי שלישיית ילדים זהים בגיל 46. דיברנו עם רופא סטטיסטיקאי על האפשרות שזה יקרה, וגילינו שהסיכוי הוא אחד ל-20 מיליארד. בגלל הגיל שלי, הרופאים היו בחרדה מהלידה הזו. 

"הם הצמידו לי רופאים מומחים להריון בסיכון, אבל למרבה המזל - כלום לא קרה. היא הלכה עם האמונה שלה בעצמה שהיא יכולה, עם התפילות שהכל יהיה בסדר, וכך בדיוק היה".

היום השלישייה שלה כבר בת חצי שנה, ואין שמחה ממנה על מספר הילדים המדויק שזכתה לו. ומה דעתה על כל מה שאמרו להם הרופאים? לא תאמינו, אבל היום אודרי היא מלווה ויועצת לענייני פוריות, עבור נשים מבוגרות שמתקשות להביא ילדים לעולם, ויש לה רק דבר אחד להגיד על זה: "רופאים צריכים לדבר עם נשים מבוגרות על פוריות ולהציג את האפשרויות שיש להן להביא ילדים - אבל לא להכניס אותן למצב של עוגמת נפש, ובטח שלא לקחת מהם את האמונה שהכל יכול לקרות".

הרב זמיר כהן - מה עושים כשכל טיפולי הפוריות נכשלו?

 

תגיות:פוריותהריון ולידה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה