חדשות בארץ

חשד לפיגוע דריסה בבאר שבע: בן 18 נפצע באורח בינוני

צעיר בן 18 נפצע באורח בינוני מחבלת רכב בבאר שבע. נהג הרכב נעצר ונבדק חשד לפיגוע דריסה על רקע לאומני

  • ל' חשון התשפ"ג
אא

חשד לפיגוע דריסה: בשעה האחרונה (חמישי) עלה רכב על המדרכה בדרך אילן רמון בבאר שבע, ופצע באורח בינוני צעיר בן 18. הצעיר פונה לבית החולים סורוקה. הנהג, תושב רהט, נעצר עם רכבו לאחר מספר מטרים ונלקח לחקירה. המשטרה בודקת האם מדובר בפיגוע על רקע לאומני.

החובשים של מד"א ליאור פז ורון-אל ישראלי סיפרו: "כשהגענו ראינו את הפצוע שוכב כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלה בגפיים. סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב שעלה על המדרכה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ופינינו אותו לבי"ח כשהוא במצב בינוני".

עדי ראייה מספרים כי הרכב הפוגע עלה על כיכר בהמשך וסטה למדרכה. מפקד מרחב נגב תת ניצב נחשון נגלר נמצא בזירה, ובמשטרה מדגישים כי כל כיווני החקירה נבדקים.

מוקדם יותר הוגש כתב אישום חמור נגד פתחי זקות (31) מרפיח, שתכנן לבצע פיגוע תופת באוטובוס ישראלי.

על פי כתב האישום, במהלך ספטמבר האחרון זקות, תושב רצועת עזה, נפגש באופן אקראי עם פעיל הג'יהאד האסלאמי הפלסטינאי, שהציע לו לבצע פיגוע תופת בשטחי מדינת ישראל. תחילה סרב זקות אך לאחר שיחת שכנוע התרצה. השניים נפגשו עם פעיל אחר של הג'יהאד האיסלאמי, לו אמר זקות כי אינו יודע לייצר מטען חבלה, וקיבל אימון צבאי בנושא ייצור מטען חבלה.

זקות אמר לאחד מפעילי הארגון כי מורכב לבצע פיגוע באולם אירועים או קניון. בתגובה הציע לו הפעיל לבצע את הפיגוע באוטובוס בו הוא נוהג לנסוע בישראל.

במהלך אוקטובר האחרון נכנס זקות לעבוד בישראל ללא היתר. במהלך תקופת עבודתו אסף חוטי חשמל, מד חשמל, סוללות ונורות על מנת לקדם את הוצאת פיגוע התופת אל הפועל. זמן קצר לאחר מכן הוא נעצר.

תגיות:באר שבעדריסה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה