חדשות בארץ

מקומם: כתבת גל"צ "מצאה את האשם" בפיגוע בירושלים

בעוד הפצועים נלחמים על חייהם והציבור כולו מזועזע מהפיגוע בירושלים, כתבת גלי צה"ל בחרה לנצל את העיתוי הרגיש ולהשמיץ את השר לביטחון הפנים המיועד, ח"כ איתמר בן גביר

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

מספר דקות אחרי הפיגוע המחריד הבוקר (רביעי) בירושלים, דיווחה כתבת גלי צה"ל הדס שטייף כי על פי מה שנמסר לה מגורמים במשטרה "אי אפשר להפריד בין האירוע לבין המשא ומתן הקואליציוני והרצון למנות מישהו מסוים לתפקיד ניהול משרד מסוים". בכך רמזה שטייף לקשר בין הפיגוע לבין מינויו הצפוי של יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, לשר לביטחון הפנים.

שטייף אמנם ייחסה את הדברים לגורמים במשטרה, אך בהמשך פרסמה ציוץ בטוויטר בו האשימה בעצמה את בן גביר כי "השוטרים ולוחמי משמר הגבול שייפגעו יירשמו על ידך". דבריה של שטייף חוללו סערה ויצרו גל של תגובות קשות.

בגלי צה"ל הוחלט להשעות את הכתבת מסיקור הפיגוע עד לבירור העניין. לאחר השעייתה, צייצה שטייף בטוויטר: "הושעיתי מלשדר את הפיגוע עד להודעה חדשה. כל מנאציי תעשו מסיבה, אל תשכחו להזמין גם אותי".

מח"כ בן גביר נמסר: "הדס שטייף ניצלה הבוקר את המיקרופון שגלי צה"ל נתנו לה כדי לתת רוח גבית לטרור, להסית נגדי ואף לדווח דיווח שקר. מקווה שהשעייתה לא תהיה זמנית. אני הראשון שאאבק על חופש ביטוי של עיתונאים, אבל מי שמעודדת את המחבלים לבצע פיגועים ומחפשת צידוקים לא צריכה לשדר בגלי צה"ל".

תגיות:גלי צה"לירושליםפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה