חדשות בארץ

גופת נער ישראלי שנהרג בתאונת דרכים נחטפה בידי מחבלים בג'נין

גופתו של נער תושב דליית אל-כרמל נחטפה בידי מחבלים בג'נין, לעיניהם של אביו ואחיו: "הם ניתקו אותו מהמכשירים"

  • כ"ט חשון התשפ"ג
(צילום ארכיון: דובר צה"ל)(צילום ארכיון: דובר צה"ל)
אא

גופתו של טירן פרו, נער בן 17 תושב דליית אל-כרמל, נחטפה בידי מחבלים בג'נין – כך הותר הבוקר (רביעי) לפרסום.

הנער נפצע קשה בתאונת דרכים באזור, פונה על ידי הסהר האדום לבית חולים בעיר, ושם נקבע מותו. כשהתברר שהוא אזרח ישראלי, חטפו מחבלים את גופתו. גדודי חללי אל-אקצה הודיעו כי הגופה נמצאת בידיהם. כראיה לכך הציגו צילום של תעודת הזהות שלו.

בישראל מתנהלים מאמצים לשחרר את הגופה. במסגרת מאמצים אלו קיים ראש העדה הדרוזית, השייח' מופק טריף, שיחות עם מספר גורמים, בהם מושל ג'נין אכרם אל-רג'וב ובכירים ברשות הפלסטינית. במקביל, כלל המעברים באזור ג'נין נסגרו ולא מתאפשרת כניסת פועלים מהאזור לשטח ישראל.

אדי פרו, דודו של הנער שגופתו נחטפה, סיפר על רגעי החטיפה בכאן רשת ב'. "ראינו אותם. הם היו חמושים, הם באו כמו באינתיפאדה. הם נכנסו 30-20 איש לבית החולים. ירו באוויר, ירו בחוץ. אם לא היינו מצייתים, היינו הופכים להיות חטופים גם. ברחנו משם בשן ועין, הסתתרנו באיזה מקום ואז כוחות הביטחון הוציאו אותנו. יצאנו משם במזל. זה אירוע כמו בסרטים, קשה לתאר את זה", אמר.

הדוד תיאר את התאונה הקשה בה נפצע טירן: "הוא נסע בסך הכול לתקן את הרכב שלו בג'נין עם החבר שלו. בדרך הוא כנראה איבד שליטה ועשה תאונה. החבר שלו פונה לבית החולים רמב"ם, ואת האחיין שלי לצערי לא יכולנו לפנות, כי מצבו הרפואי באותה העת לא אפשר לנו להעביר אותו באמצעי תחבורה כי הוא היה בסכנת חיים. ראינו את הילד, הוא עבר ניתוח. הוא שרד כמה שעות ובסוף החזיר את נשמתו לבורא בבית החולים בג'נין".

מדובר צה"ל נמסר: "אזרח ישראלי צעיר, נכנס אתמול עם אזרח נוסף, דרך מעבר גלבוע, למרחב העיר ג'נין. השניים היו מעורבים בתאונת דרכים קשה והועברו לטיפול רפואי בבית החולים המקומי שם מת אחד מהם מפצעיו. חברו, האזרח הפצוע, הועבר במצב קשה לטיפול רפואי בישראל. גופתו של הצעיר נלקחה מבית החולים בג'נין והציפייה שתוחזר למשפחתו בישראל בהקדם, כצעד הומניטרי נדרש", נמסר.

תגיות:מחבליםג'נין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה