חדשות בארץ

בליווי צוות רפואי: 36 ילדים חולי סרטן בטיול חווייתי בדובאי

לראשונה מאז משבר הקורונה: עמותת "עזר מציון" קיימה טיול מיוחד ל-36 ילדים המטופלים במחלקות אונקולוגיות

  • כ"ח חשון התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

עמותת "עזר מציון" מקיימת טיול ייחודי לילדים חולי סרטן לדובאי שבמפרץ הפרסי. הטיול מתקיים לראשונה מאז משבר הקורונה, ומתאפשר בעקבות הסכמי אברהם.

בטיול משתתפים 36 ילדים שמטופלים במחלקות האונקולוגיות בבתי החולים בארץ. על מנת לשמור על בריאותם של הילדים, אל הטיול התלווה צוות רפואי בהובלת רופאה אונקולוגית. במהלך המסע יקבלו הילדים טיפולים רפואיים להם הם נזקקים.

במהלך הטיול בן השבוע נהנים הילדים ממגוון אטרקציות וחוויות מיוחדות. הילדים זכו גם לביקור מיוחד מהקונסולית הכללית בדובאי, לירון זסלנסקי וסגניתה דנה פילבר, ששמעו על המשלחת והחליטו להגיע כדי להיפגש עם הילדים. זסלנסקי התרגשה מאוד לפגוש את הילדים ולשוחח איתם. "שמחנו על הזכות לפגוש את הילדים הנהדרים של עזר מציון, ולקחת חלק מהחוויה הנהדרת. גייסנו אותם לשורותינו ומינינו 36 שגרירים חדשים למדינת ישראל באמירויות", אמרה.

ד"ר ברכה זיסר, מנהלת המאגר הלאומי לתורמי מח עצם ומנהלת "בית אורנית", מסרה: "למסע הזה יש חשיבות מיוחדת עבור הילדים – הם נמצאים יחד ופשוט מדברים וחווים חוויות מיוחדות עם ילדים שעוברים מסע חיים ואתגרים מורכבים בדומה להם. המסע הזה עם חברים חדשים מסייע להם ומחזק אותם לקראת המשך הטיפולים כשיחזרו לישראל".

תגיות:חולי סרטןדובאי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה