חדשות בארץ

פריצת דרך? מסתמן: סמוטריץ’ לאוצר, דרעי מ"מ ראש הממשלה

בפגישתם של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' הושגה ככל הנראה פריצת דרך, שעשויה לשבור את הקיפאון במשא ומתן הקואליציוני

סמוטריץ’ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)סמוטריץ’ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו נפגש אחר הצהריים (שני) עם יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', בניסיון לשבור את הקיפאון במשא ומתן הקואליציוני. לאחר סיום פגישתם דווח על פריצת דרך המסתמנת במגעים. השניים צפויים להיפגש שוב בהמשך הערב.

על פי הדיווח בחדשות 12, סמוטריץ' הסכים לוותר על דרישתו לתיק הביטחון וימונה לשר האוצר. הציונות הדתית תקבל בנוסף גם משרת שר במשרד הביטחון. עוד דווח, כי יו"ר ש"ס אריה דרעי הביע נכונות לוותר על תיק האוצר, וככל הנראה ימונה לממלא מקום ראש הממשלה ושר הפנים. ש"ס תקבל בנוסף את תיק הדתות, וכן את תיק הנגב והגליל.

במסגרת פאזל השיבוצים, יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר ימונה לשר לביטחון הפנים. במקום משרד הנגב והגליל אותו דרשה המפלגה, ככל הנראה היא צפויה לקבל את משרד החקלאות.

מוקדם יותר היום דווח כי סמוטריץ' העביר מסר לליכוד, על נכונותו לוותר על הדרישה להתמנות לשר הביטחון, בתמורה לכך שיקבל את משרד האוצר עם סמכויות נרחבות, שיכללו תחומי אחריות הקשורים לניהול חייהם האזרחיים של הישראלים החיים ביהודה ושומרון.

תגיות:בצלאל סמוטריץ'בנימין נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה