חדשות בעולם

נס בברזיל: תינוקת שנקברה בעודה בחיים - חולצה אחרי שבע שעות בבור

סרטון שפורסם על ידי שוטרים מקומיים - עושה שמות ברשתות החברתיות בעולם, לאחר שתינוקת בת יומה שנקברה בעודה בחיים - שרדה בבור במשך שבע שעות (!)

אא

נס לעיני המצלמות בברזיל: סרטון שפורסם על ידי שוטרים מקומיים - עושה שמות ברשתות החברתיות בעולם, לאחר שתינוקת בת יומה שנקברה בעודה בחיים - שרדה בבור במשך שבע שעות (!).

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, התינוקת נקברה על ידי בני משפחה שלא רצו בה, כשבראשם הסבתא-רבתא. 

בסרטון שפרסמה המשטרה המקומית, נראה הרגע הדרמטי שבו חופרים המחלצים בבור שבו נקברה התינוקת, ומוציאים אותה, כנגד כל הסיכויים, כשהיא בחיים. 

מי שדיווח למשטרה על המעשה המזעזע היא לא אחרת מאשר אחותה של התינוקת שנולדה, שמסרה בקול מפוחד לשוטרים כי הוריה קברו אותה בפארק קסינגו שבמדינת מאטו גרוסו, מאחורי בית נטוש. השוטרים שהגיעו אל הזירה הודות לתיאור של האחות, שלפו את התינוקת מבור זעיר, וכשהיא עדיין מחוברת אל חבל הטבור. 

כעת חוקרים במשטרה את הסבתא רבתה בת ה-57, משבט הטמאיוקה. "היות ומדובר באנשים פרימיטיביים, ייתכן והסבתא חשבה שהתינוקת מתה. בצוות החקירה נמצאים גם אנתרופולוג שיבדוק האם יש כאן סוגיה אנתרופולוגית שקשורה למנהגי ילידים. אנחנו חוקרים אותה ונהיה חכמים יותר בסיום החקירה. מצבה של התינוקת טוב, וזה נס בהתחשב בעובדה שהיא שהתה בתוך הבור האטום במשך שבע שעות. התינוקת מאושפזת בבית החולים, במחלקת טיפול נמרץ, והיא תשרוד את זה", אמר מפקד המשטרה המטפל במקרה. 

רגעי החילוץ הדרמטיים של התינוקת, מהבור:

תגיות:ברזילתינוקתהצלהנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה