חם ברשת

קורע לב: נערים שפכו צבע על הומלס שאינו דובר עברית. ומי נרתם לעזרתו?

כואב. כואב הלב, אין מילה אחרת כדי לתאר את העוול שעשו שני נערים להומלס שאינו דובר עברית. בחורה עם לב טוב פרסמה פוסט בקשת עזרה שהפך לויראלי - ועד מהרה נמצאו אנשים טובים שנרתמו ועזרו 

השימוש נעשה על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים תשס"ח-2007, ואם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלים של זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, אנא פנו אלינו לכתהשימוש נעשה על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים תשס"ח-2007, ואם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלים של זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, אנא פנו אלינו לכת
אא

בחורה צעירה בשם מורן הרפי פרסמה לפני ימים אחדים פוסט קורע לב ובלתי נתפש על הומלס בשם גרגורי, שחווה לדבריה חוויה משפילה ועצובה. "יש לנו את הדור הכי מגעיל שקיים בעולם הזה", כתבה מורן בפוסט שהפך חיש קל לויראלי. "שני ילדים הגיעו על קורקינט בלילה להומלס שישן ברחוב, ואיימו עליו ברצח ללא שום סיבה. לאחר מכן, הם שפכו עליו דלי צבע. מדובר על הולמס שאינו דובר עברית, אין לו איפה להתקלח, והוא בטראומה ומסרב לקבל עזרה".

הטראומה של גרגורי הייתה קשה, ובצדק. 

כמה נוראי זה כשלעצמו למצוא את עצמך בקור המקפיא של הרחוב, עזוב לסכנות החיים, ולפגעי הזמן.

גרגורי מצא לבסוף דירה שבה יכל להתקלח במים חמים, אבל איך מורידים צבע מפנים? אנחנו בכלל לא רוצים לחשוב על זה... "אני יודעת שהוא נמצא בחיפה, אז אם מישהו מכיר אותו ויודע איפה הוא נמצא, אשמח שתשלחו לי פרטים. 

בחסדי שמיים, עשרות אנשים שקראו את הפוסט, נרתמו לעזור לה וגרגורי הובא לבסוף אל מקום בשם 'בית הדר' - בית שמציע מחסה להומלסים. "שמחה לעדכן שגרגורי עדיין בבית הדר, ולא חזר לרחוב. אני מתעדכנת מול האחראי, ומבקשת ממנו שידאג לגרגורי ושיש צבא מאחוריו שדואג לו. מחר בלי נדר אני הולכת עם הכספים שנתרמו - לקנות ציוד לחורף. 

"בינתיים מעדכנת ששלחתי שמונה מגשי פיצות לבית הדר, כדי שגרגורי וחבריו יתפנקו. תודה לכולכם, אמשיך לעדכן", כתבה מורן ומיד זכתה, ובצדק, לחיבוק וירטואלי מאנשים טובים שגם אחרי התרומה, דאגו לשלומו של ההומלס. 

הנה כמה מהתגובות הנפלאות שמצאנו ברשת:

***

 

 

תגיות:צדקרשתעוולויראליהומלס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה