חדשות בארץ

עבדאללה מלך ירדן בירך את נתניהו על ניצחונו בבחירות

מלך ירדן התקשר לראש הממשלה המיועד ובירך אותו על ניצחונו בבחירות. שליט סודאן, עבד אל-פתאח אל-בורהאן, שיגר איגרת ברכה לנתניהו, בה הביע ציפייה להמשך שיתוף הפעולה

עבדאללה מלך ירדן (צילום: shutterstock)עבדאללה מלך ירדן (צילום: shutterstock)
אא

מלך ירדן עבדאללה השני התקשר היום (שני) לראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, ובירך אותו על ניצחונו בבחירות.

בין המברכים את נתניהו גם שליט סודאן, עבד אל-פתאח אל-בורהאן, ששיגר איגרת ברכה לראש הממשלה המיועד בה כתב: "אני מברך אותך על ניצחונך בבחירות ומצפה להמשיך את שיתוף הפעולה בינינו כדי לקדם את היחסים בכל התחומים לטובת אזרחי שתי המדינות".

אמש קיבל נתניהו שיחת טלפון מיורש העצר של בחריין, השייח' סלמאן בן חמד אאל-ח'ליפה, שבירך אותו על ניצחונו. מלשכתו של נתניהו נמסר, כי "יורש העצר הביע את רצון בחריין להרחיב ולהעמיק את היחסים בין המדינות ולהביא את שיתוף הפעולה ביניהן לגבהים חדשים. ראש הממשלה המיועד נתניהו אמר ליורש העצר שיש לפניהם הזדמנויות אדירות, שהוא מצפה להמשך שיתוף הפעולה הישיר ביניהם וכי הוא מקווה לראותו בקרוב בישראל".

כזכור, ביום חמישי האחרון התקשר נשיא איחוד האמירויות, השייח' מוחמד בן זאיד, לנתניהו, בירך אותו והזמינו לביקור באמירויות. בלשכת נתניהו אמרו כי הוא נענה להזמנה, והבטיח למנהיג האמירתי ש"היחסים בין המדינות יפרחו אף יותר לאחר הסכם השלום ההיסטורי שהשניים השיגו יחד. השגנו הסכם שלום היסטורי בינינו, ויש לנו עוד המון מה להשיג יחד לטובת שתי המדינות ולטובת העולם כולו. אשמח לבקר אותך בקרוב ולקדם את היחסים בינינו, חבר יקר".

תגיות:ירדןסודאןהמלך עבדאללהבנימין נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה