חם ברשת

לינור אברג’יל על ביטול תחרות היופי: "אני רוצה שהבנות שלי יהיו יפות וצנועות אבל רק בשביל עצמן"

תחרות מלכת היופי של ישראל לא תערך השנה לראשונה משנת 1950. אחת מהנשים שהתפרסמו בעקבות התחרות היא לינור אברג'יל, שהגיבה על ביטול התחרות: "אישה היא לא גוף או פנים"

אא

תחרות מלכת היופי בוטלה וזו הפעם הראשונה בהיסטוריה שישראל לא תשלח נציגה ישראלית לתחרות העולמית. לינור אברג'יל, שזכתה בתחרות מיס יוניברס ומאז חזרה בתשובה, כתבה בחשבון האינסטגרם שלה את דעתה בנושא: "כל הבוקר קבלתי שיחות על מה דעתי שתחרות היופי בוטלה אז אני חושבת שזה המקום הכי נכון לי להגיב", כתבה והוסיפה סרטון של רגע הזכייה שלה.

"אתם רואים ילדה עם כתר על הראש, שמחה, שברגע זה השתנו לה החיים. ואני, אני רואה ילדה עצובה שרק הרגע גילתה שהחיים לא כאלה דבש, ומחכה שמישהו ישים לב שקשה לה, שהיא מתגעגעת הביתה, שהדבר האחרון שמעניין אותה זה התחרות הזו , ושהיא פה רק כי רצתה לברוח מהכול!!! ונכון שאז העולם היה אחרת, אני לא מתעלמת מזה, אבל היום אנחנו לא שותקות יותר".

"אישה היא לא גוף או פנים ואין לאף אדם זכות בעולם לבקר אותנו, או להעריך את המשקל שלנו ולראות אם הוא תואם את מה שהולך בשוק. ושלא תטעו, אני רוצה שהבנות שלי יהיו יפות וצנועות אבל אך ורק בשביל עצמן. שלעולם לא ירגישו שהן שוות רק בזכות איך שהן נראות", כתבה אברג'יל והוסיפה לסיום: "אנשים משתנים, העולם משתנה, מותר להגיד שטעינו ולהמשיך הלאה".

תגיות:לינור אברג'ילמלכת היופי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה