תפילות מיוחדות

תפילה לאם בעת הגיע בנה לעול מצוות

תפילות ותחינות שונות חוברו על ידי נשים צדקניות בשנים עברו. חלק גדול מהתפילות אבד, ושם המחברות נעלם. תפילה ייחודית זו נלקחה מ"ספר התחינות", ספר תפילה נשי שרוב התפילות בו תורגמו מאידיש. שם המחברת לא נודע

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אבינו אב הרחמן, מלכנו בורא העולם! מודים אנחנו לך על השמחה הגדולה שנפלה בחלקנו היום הזה, בראותנו את בננו נכנס בעול מצוותיך הקדושות. ביום הזה קשר על ידו וחבש על ראשו את אות הפאר הקדוש שלך, בשעה טובה ומוצלחת, לאורך ימים ובריאות, ברכה והצלחה, חיים ושלום. ביום הזה זכה שתכנס בו נשמה קדושה מן השמיים, הוא היצר הטוב, רעו של איש הישראלי, שינהיג אותו בדרכיך הטובים שציווית בתורתך הקדושה, ויעסוק בתורתך ויקיים מצותיך הקדושים ויכביר מעשים טובים.

עתה אנו מתחננים לפניך, ריבונו של עולם, שתעזור לבננו, שלעולם יגביר יצרו הטוב על יצרו הרע, ויהיה תמיד טוב כרצונך וירא את שמך הקדוש, כפי שרצונך דורש מאיש הישראלי, וימצא תמיד חן ושכל טוב בעיניך ובעיני בני אדם, ונרווה ממנו מלוא חופניים נחת בעולם הזה, ונגיע על ידו לעולם הבא.

ריבונו של עולם, יהי רצון מלפניך, שכשם שהיטבת עמנו עד הנה ועזרת לנו לגדל בננו עד הלום, כן תרחמנו ואל תסיר חסדך מאיתנו גם להבא, ונזכה לגדל בננו זה ושאר ילדינו לתורה וליראת שמים מתוך עושר וכבוד. ושמרנו, שאל יופרו שמחותינו לעולמים ואל יתערב עצב עמהן. ונזכה להכניס כל צאצאינו לחופה, עם זיווגיהם ההגונים להם, בשעה טובה ומוצלחת תמיד, אמן.

תגיות:תפילות מיוחדותבר מצווה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה