חדשות בארץ

בן גביר נפגש עם נתניהו: "בדרך להקים ממשלת ימין מלא מלא"

בפגישה, שהתקיימה במצודת זאב בתל אביב, ביקש יו"ר עוצמה יהודית לקבל את המשרד לביטחון הפנים עם סמכויות מורחבות, וכן שני תיקים נוספים

אא

יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, נפגש היום (שני) עם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו.

בפגישה השתתפו חברי צוות המשא ומתן הקואליציוני מטעם עוצמה יהודית - עו"ד אשר אקסלרוד, יו"ר מחוז ירושלים בלשכת עורכי הדין; עו"ד שלומי בן אליהו, מנכ"ל משרדי הבינוי והחקלאות לשעבר; ועו"ד חנמאל דורפמן.

בצאתו מהפגישה, שהתקיימה במצודת זאב בתל אביב ונמשכה כשעה וחצי, אמר בן גביר: "הפגישה התקיימה באווירה טובה. אנחנו בדרך להקים ממשלת ימין מלא מלא, לשמור על חיילי צה"ל, להסתכל בעיניים של כל האנשים שחלקם מפחדים להסתובב בנגב ובגליל, להחזיר להם את הביטחון, ולהחזיר להם את המשילות. יש לנו הרבה עבודה".

על פי הדיווחים, בן גביר ביקש מנתניהו לקבל לידיו את תיק ביטחון הפנים עם סמכויות מורחבות. כמו כן, הוא ביקש שני תיקים נוספים, אחד מהם החינוך או התחבורה שמיועד ליצחק וסרלאוף, מספר 2 במפלגתו.

בכאן חדשות דווח, כי בליכוד סיכמו כבר אתמול עם ש"ס ויהדות על ביטול מהיר של שלושה צעדים שיזמה ממשלת לפיד-בנט - המיסוי על משקאות ממותקים, מיסוי הכלים החד-פעמיים ורפורמת הכשרות של שר הדתות לשעבר מתן כהנא. ביטולם ייעשה באמצעות חקיקה בכנסת.

תגיות:איתמר בן גבירבנימין נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה