חדשות בעולם

ה-FBI התריע: "בתי הכנסת בניו ג’רזי - בסכנה גדולה. קיבלנו המון איומים"

ביום חמישי האחרון פורסמה באתר הרישמי של סוכנות הביון האמריקנית ה-FBI - הודעה על איומים רבים שמרחפים מעל בתי כנסת בניו ג'רזי. "אנחנו קוראים לכל רבני הקהילות להגן על המבנים ולנקוט אמצעי זהירות"

אא

ביום חמישי האחרון פורסמה באתר הרישמי של סוכנות הביון האמריקנית ה-FBI - הודעה על איומים רבים שמרחפים מעל בתי כנסת בניו ג'רזי. 

בתוך כך קראה הסוכנות לרבני הקהילות 'לפקוח עיניים' ו'לנקוט בכל אמצעי הזהירות העומדים לרשותכם' - בד בבד לתגבור כוחות המשטרה שיעמדו על המשמר ויתנו מענה מסביב לשעון בשכונות החרדיות. 

"קיבלנו מידע אמין על איום נרחב על בתי תפילה יהודיים. אנחנו קוראים לכל רבני הקהילות להגן על המבנים ולנקוט אמצעי זהירות, ובכל מקרה של חירום, ליצור קשר עם המשטרה. אנחנו מבקשים מהגבאים ורבני בתי הכנסת, להשתמש בכל אמצעי האבטחה העומדים לרשותם, ולשמור על עירנות גדולה. בהמשך יוקצו לטובתכם גם כוחות FBI. אנחנו מבצעים חקירה נרחבת על האיומים ומקורם".

על רקע ההודעה התראיין ראש עיריית ג'רזי סיטי סטיבן פולופ, וסיפר בתקשורת כי קציני ביטחון מקומיים פוזרו בבתי הכנסת המקומיים, והם אלו שיצרו קשר עם הרבנים והגבאים, על מנת לשתף פעולה. 

תגיות:בתי כנסתFBIאיומים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה