חדשות בארץ

אשת התקשורת מפתיעה: חוק עונש מוות למחבלים? אני בעד

ג'ודי שלום ניר מוזס תומכת במינויו של בן גביר לשר לביטחון פנים: "אם בן גביר ישיג יותר תקציבים למשטרה, יחזק את האירגון, ישמור על כבוד השוטרים - אני בעדו"

  • י"ב חשון התשפ"ג
בעיגול: ג’ודי שלום ניר מוזס (צילומים: פלאש 90)בעיגול: ג’ודי שלום ניר מוזס (צילומים: פלאש 90)
אא

אשת התקשורת ג'ודי שלום ניר מוזס הפתיעה הבוקר (ראשון) באמרה כי אם ח"כ איתמר בן גביר יעביר עונש מוות למחבלים – היא בעד.

"אם בן גביר ישיג יותר תקציבים למשטרה, יחזק את האירגון, ישמור על כבוד השוטרים - אני בעדו", אמרה שלום ניר מוזס. "אם יעביר חוק עונש מוות למחבלים, אני בעדו. אם יעביר חוק מובהק שתומכי מחבלים, אפילו מילולית לא יוכלו לשבת בכנסת, אני בעדו. אם בן גביר יספח את יש"ע מצביעה לו - אין סיבה שלא יהיו אזרחים".

בתוך כך, מפלגות הציונות הדתית ועוצמה יהודית הודיעו כי ינהלו את המשא ומתן הקואליציוני כבלוק משותף. "בהמשך להצלחה הגדולה בריצה המשותפת של 14 מנדטים והרשימה השלישית בגודלה בכנסת, יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ויו"ר עצמה יהודית איתמר בן גביר סיכמו לקראת פתיחת המו"מ הקואליציוני על בלוק משותף וגיבוי מלא של שתי המפלגות בעניין הכניסה לקואליציה.

"המפלגות לא יכנסו לקואליציה אחת בלי השנייה. יותר מחצי מיליון בוחרים בחרו בנו כדי להביא שינוי ואנו מחוייבים להם", לשון הודעת המפלגות. עוד נטען כי הסיכום הגיע "על מנת להחזיר את המשילות והבטחון האישי, לבצע את הרפורמות הנדרשות במערכת המשפט, לחזק את הזהות היהודית ותפקידים שיאפשרו השפעה כדי ליישם את דרישות המפלגות".

היום יחלו הצוותים של הליכוד והציונות הדתית לדון במשא ומתן הקואליציוני וברשימת הדרישות, אך בן גביר ועוצמה יהודית יחלו את השיחות מחר לאחר שזה האחרון ישוב מחופשה באילת. היעד המרכזי של בן הוא כידוע תיק ביטחון הפנים.

איך מותר לשמוח במפלת המפלגות המתנגדות לדת? צפו:

 

תגיות:איתמר בן גבירמוות למחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה