פעילות הידברות

הילדים נלקחו מהאישה הגרושה. רחל אמנו החזירה אותם. הרב בצרי בסיפור חזק

אישה אחת עברה גירושים כה קשים. בעלה לקח ממנה את הילדים, והיא לא ראתה אותם כבר כמה חודשים. בעצת הרב המקובל יצחק בצרי היא נסעה לקבר רחל. מה שקרה שם היה מעל ומעבר לכל דמיון. צפו

  • ט' חשון התשפ"ג
אא

אישה אחת, מיוסרת ושבורת לב, הגיעה אל הרב בצרי. בצער ששום אמא לא יכולה לשאת היא שפכה את מר ליבה, וביקשה מהרב ברכה: היא רוצה לראות את הילדים.

"אמרתי לה: 'אני מברך אותך, אבל הדבר הכי חשוב הוא שתסעי לקבר רחל אמנו, עליה השלום, ותבקשי ממנה גם ברכה", מספר הרב בצרי.

האישה לא ידעה מה לעשות. היא נראתה רחוקה מיהדות. הרב יעץ לה לדבר עם רחל אמנו כפי שהיא מדברת כרגע עם הרב.

"האישה הגיעה לקבר רחל, והתחילה לבכות ללא הפסק. היא לא ידעה מה לומר. היא רק בוכה בוכה". לאחר כמה רגעים היא הרימה את עיניה וראתה את הפסוק: "קול ברמה נשמע, נהי בכי תמרורים, רחל מבכה על בניה".

כך, כשהיא מרגישה עד כמה הפסוק הזה הוא סיפור חייה, האישה המשיכה לבכות, הלכה לצד השני של מתחם הקבר, ושם ראתה את המשך הפסוק: "ושבו בנים לגבולם". ההפתעה הגיעה באופן מידי. באותם רגעים קיבלה האישה שיחת טלפון ועל הצג כתוב שמו של בעלה. היא ענתה לשיחה, ושמעה את אחד מילדיה: "אמא, אמא תחזרי אלינו".

מסתבר שהילדים הפצירו באביהם שיפסיק את הניכור ההורי המכאיב. "כל היום רצינו לחזור, הנה אנחנו חוזרים אלייך", בישרו הילדים לאמם את הבשורה המשמחת ביותר שהיא יכולה היתה לקבל, בעיתוי הכי מיוחד שרק אפשר, ובמקום שבו הדמעות הפכו לדמעות של אושר: קבר רחל אמנו.

"ההמשך כמובן היה שהילדים חזרו אליה, ונשארו איתה", מסכם הרב בשמחה.

 
קראו גם:

האיש חשב לעשות מעשה נואש. נופש אחד שינה את תכניתו

החיים לא תמיד פשוטים, אבל... יש שכר לפעולתך. הרב המקובל יצחק בצרי יגיע להיום לבית הידברות להילולת רחל אמנו. עוד בערב: הרב חיים זאיד וגם הרבניתחגיתשירה בהרצאה של עוצמה, הפרשת חלה מיוחדת, והכל בליווי מופע מוסיקלי. היום, יום חמישי, ט' חשוון 3.11 19:30בית הידברות, רח' אריה שנקר 20 פתח תקווה. הביאי את כל החברות, ועשי לכולן טוב על הלב. התקשרי 073-222-1270 או לחצי כאן

תגיות:פעילות הידברותקבר רחל אמנוהרב יצחק בצרי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה