מעניין

"הוא פתח לי את הנשמה": לקלפי בבית שמש הגיע אורח מפתיע ומוכר

מיליוני תושבים הגיעו אתמול לקלפיות להצביע, אך לקלפי בבית שמש החרדית הגיע אורח מפתיע – הראפר החסידי ניסים בלאק שהצליח לרגש איש אחד במיוחד

ניסים בלאק - מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי ניסים בלאק - מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי
אא

רות עפרוני שהתנדבה אתמול בקלפי בבית שמש החרדית, ראתה לפתע אורח מפורסם – הראפר החסידי ניסים בלאק שהגיע להצביע, למרות שלא היה לה מושג מיהו. "לפני כמה זמן נכנס פה יהודי להצביע", היא כתבה, "איש חסיד, קאפוטה, כובע קרמבו, פאות - והתרגשות ככה אוחזת בחברי ועדת הקלפי. 'כבודו', מישהו קורא לו וקם ללחוץ לו את היד. המשגיח, כיפה סרוגה שאינו בן המקום, כמוני, שואל, מי אתה אדוני שככה מתרגשים פה כולם? האיש אומר 'אני ניסים בלאק'. 'בלאט?' שואל אותו המשגיח, שלא קלט את השם. 'בלאק', האיש אומר, 'כמו הסקין (העור) שלי'".

עפרוני מספרת שהאישה לידה לחשה לה "את לא מבינה מי זה בכלל, איזה קול יש לו לזה, בכלל הם מאפריקה איזה קול יש להם אבל הוא במיוחד. 'שס' מסביר לי שניסים הוא ראפר שהתגייר ועכשיו הוא כוכב על. עושה היפ-הופ חסידי כובש. הוא התגייר בגיור הכי קשוח, במאה שערים, לא תמצאי מישהו שיגיד עליו לא יהודי. איזה חיים היה לו ותראי איפה הוא עכשיו".

"'מאיפה אתה ניסים?', אני שואלת. 'אני מסיאטל', ניסים אומר בלי להסתכל עלי. ניסים מקבל מעטפה ונכנס מאחורי הפרגוד. 'שס' אומר ל'מחל' שהוא מת לבקש ברכה מניסים בלאק, מצולמת כזאת לאשתו. שהיא בחודש שישי, פעם ראשונה שהיא מצליחה להחזיק ככה הריון. אני אומרת לו 'שס, יאללה, לא במקרה הוא הגיע לקלפי שלנו. כשהוא יוצא תבקש ממנו, הוא בטוח יסכים'."

"כשניסים יוצא מהפרגוד, 'שס' ניגש אליו ומסביר לו את העניין. ניסים אומר 'שור מאן (בטח), רק צלם אותי עם המעטפה שנייה'. 'שס' מצלם אותו ברוב טקס. אח"כ הוא מבקש מ'מחל' שתצלם את הסרטון ברכה. ניסים עושה טייק אחד ולא מבסוט. הוא מבקש ריטייק. 'שס' זורח".

"כשניסים הולך, 'שס' אומר לי, 'את יודעת, כתבתי לפני כמה שנים לניסים, שהכי היה קשה לי כשהתחזקתי זה לאבד את המוסיקה שאהבתי. ואז הוא בא עם הראפ שלו אבל עם המילים שמותר לי, ונפתחה לי הנשמה, הרגשתי שהוא מחזיר לי את מה שאיבדתי".

עפרוני העלתה את סרטון הברכה של בלאק, בו הוא מברך את הזוג ואומר לאחר מכן, "הלוואי שנפסיק להצביע בעזרת השם".

תגיות:בחירותניסים בלאק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה