הסברה ישראלית

הפוסט ששובר את הרשת: "אנחנו עם מסורס. צריך להודות בעובדה הכואבת"

"הגיע הזמן שהשפיות וההיגיון ינחו אותנו ולא ערכים פרוגרסיביים שמתאימים לתומכי צ'ה גווארה", ""נכנענו לנרטיב שארגוני השמאל הקיצוניים החדירו בנו", "ישראל נותנת כסף לרשות הפלסטינית כדי שתשלם למשפחות מחבלים שרצחו יהודים, ואנחנו כמו מסורסים טובים מכשכשים בזנב וממשיכים להירצח"

אא

גולש בשם משה ברזל בפוסט כאוב שכל יהודי חייב לקרוא: "אנחנו עם מסורס! צריך להודות בעובדה הכואבת. עם ישראל הוא עם מסורס. במשך שנים סרסו לנו את המחשבה, את ההיגיון הבריא. לימדו אותנו שטוב זה רע ורע זה טוב. יהודים שנלחמים ומגנים על פיסת הארץ שלהם הם קיצוניים וגזענים, והערבים הם המדוכאים למרות שהם אלה שגרים בפאר ועושר.

"נכנענו לנרטיב שארגוני השמאל הקיצוניים החדירו בנו. אימצנו את השקרים של הערבים כאמת. הרגילו אותנו לחשוב שאם אנחנו רוצים שקט ושלום עלינו לוותר, להכיל. הר הבית כבר לא בידינו - המקום הכי קדוש וערכי לעם היהודי, המקום בו התחילה ההיסטוריה היהודית, מוגבלת וסגורה ליהודים בכל פעם שהערבים רק משמיעים קול. אבל לימדו אותנו שכח הוא איפוק וכל זה כדי למצוא חן בעיני הפריצים מאירופה וארה"ב, שלא יכעסו עלינו. כלב טוב.

"הנה חלק מההצלחות הכבירות של פרויקט סירוס היהודים: כלל ראשון: יהודים מותר לגרש בשביל השלום, ערבים לא. יהודים שרוצים לחיות בסביבה יהודית - גזענים. תנסו לקנות בית בסכנין או בטייבה - ערבים נאורים. יהודים זורקים אבנים מתסכול על הרפיסות הבטחונית - ברברים. ערבים זורקים אבנים כדי להרוג כמה שיותר ילדים יהודים - לוחמי חופש מדוכאים. יהודי הרג ערבי, אחרי שהודה בעינויים, נשלח לצינוק, בקושי רואה אור יום. ערבי רצח משפחה יהודית שלמה - תואר שני ופנסיון מלא בכלא, כולל ביקורי קרובים.

"מיליון ישראלים שגרים בדרום נתונים לסחיטה באיומים של החמאס וארגוני פשיעה בדואים, אבל מול החמאס ישראל מורתעת, ומול הבדואים השבדים, ישראל הריבונית (מה שנשאר ממנה) לא רוצה/חוששת לפעול. כמה יהודים הרגו ערבים כנקמה? כמה ערבים רצחו יהודים בלי סיבה רק כי הם יהודים. ועל מי שמעתם יותר? ישראל נותנת כסף לרשות הפלסטינית כדי שתשלם למשפחות מחבלים שרצחו יהודים, ואנחנו כמו מסורסים טובים מכשכשים בזנב וממשיכים להירצח. העיקר הערכים.

"ישראל מסורסת, ובנתיים הערבים, בסיוע פושע של מדינות אירופאיות, משתלטים על עוד ועוד שטחי C - העיקר שאנחנו ממלכתיים. כמעט כל מחבל שרצח יהודים גדל כילד שמנת מפונק, אז התירוץ הרגיל שערבים רוצחים יהודים זה בגלל ש'אין עתיד' - כבר לא תופס. אז מאשימים את הכיבוש ואת המתיישבים החלוצים.

"מקומות יהודים היסטוריים נהרסים ונרמסים תחת גלגלי הטרקטור הערבים, ולשר הביטחון של המעצמה המסורסת במזרח התיכון חשוב לשלוח עוד ועוד כוחות לפנות את חומש. והרשימה הולכת ומתארכת. פרויקט הסירוס הציוני נחל הצלחה כבירה. הגיע הזמן שהשפיות וההיגיון ינחו אותנו ולא ערכים פרוגרסיביים שמתאימים לתומכי צ'ה גווארה", הוא מסכם בכאב. 

תגיות:רשתות חברתיותפוסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה