חדשות בארץ

תיעוד ממצלמת הקסדה: כך חוסל ראש תא הטרור "גוב האריות"

בתיעוד שפורסם על ידי המשטרה, נראים לוחמי הימ"מ פורקים מרכבים לעבר הדירה בקסבה של שכם ששימשה כמעבדה לייצור מטענים של תא הטרור "גוב האריות" ומנהלים חילופי אש עם מחבלים

הקרב בשכם (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)הקרב בשכם (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)
אא

(קרדיט: דוברות המשטרה)

מלב הקסבה: דוברות המשטרה פרסמה הערב (שלישי) תיעוד ממצלמות הקסדה של לוחמי הימ"מ, שהשתתפו בקרב בעיר שכם במהלכו חוסל ודיע חוח, ראש תא הטרור "ערין אל-אסוד" ("גוב האריות").

במהלך הלילה פשטו לוחמי הימ"מ, בשיתוף שב"כ, כוחות מג"ב וצה"ל על דירת מסתור בקסבה, ששימשה כמעבדה לייצור מטענים של תשתית הטרור. בתיעוד ניתן לראות את הלוחמים פורקים מהרכבים לעבר היעד דרך רחובות הקסבה, ומנהלים חילופי אש עם מחבלים.

במהלך הקרב חוסלו חמישה מחבלים, ביניהם חוח, תושב הקסבה בן 31 שעמד בראש תשתית הטרור שאחראית לשורת פיגועים וניסיונות פיגוע לעבר יעדים ישראליים. בין היתר, חוח היה אחראי על ייצור מטעני צינור והשגת אמצעי לחימה עבור תא הטרור.

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן, אמר: "לוחמי הימ"מ בפעילות משותפת עם כוחות צבא והכוונה מדויקת של שירות הביטחון הכללי, סיכלו הלילה יעד מרכזי ופגעו בתשתית הטרור אשר ביצעה לאחרונה שורת פיגועים לעבר יעדים ישראליים. הודות לפעילות המהירה והנחושה של הלוחמים, שהתמודדו באומץ לב עם ירי החמושים שבוצע לעברם, הצליחו הכוחות לבצע את המשימה בהצלחה".

תגיות:שכםטרורימ"מ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה