סלבס בהתחזקות

הזמר המוכר משתף: "כתבתי בס"ד בקצה הדף. למה? אף פעם לא עשיתי את זה בעבר"

שלומי שבן חושף את הרגע המרגש שבו שירו החדש 'כנען' נולד, אי שם בתקופת הקורונה

אא

לאחר ששלומי שבן, שולי רנד ורביד פלוטניק - התאחדו יחד לשיתוף פעולה בשיר חדש בשם 'כנען', שלומי שבן חושף את הרגע המרגש שבו השיר הזה נולד, אי שם בתקופת הקורונה.

"לילה אחד בתקופת הסגר הראשון, נכנסתי לאחד החדרים בבית עם גיטרה ומחשב", הוא משחזר. "כתבתי בס"ד בקצה הימני של הדף. למה? אף פעם לא עשיתי את זה בעבר. והתחלתי לכתוב שיר. כתבתי כמעט את כולו בלילה הזה, והלכתי לישון".

אלא שאז, באמצע הלילה, הוא התעורר. משהו לא נתן לו מנוח, והוא התיישב ליד השיר הלא גמור, והמשיך לעבוד עליו. "ידעתי שאסור לי לחכות", הוא אומר. 

הוא שלח את השיר למפיק המוזיקלי תמיר מוסקט, ותוך כדי הדיבור על אופן ביצועו, הם הבינו כי השיר מתאים לביצוע של יותר מ'קול' אחד. כך למעשה נולד שיתוף הפעולה ה'משולש' בין הזמרים. 

"המשפט 'זאת דרך ארוכה לכנען' מלווה אותי שנים רבות. שלחתי את השיר לשולי, שהוא בשבילי סמכות עליונה בכל מה שנוגע לשירים, מילים, הגשה ומוזיקה, ואמרתי לו תקפוץ לאולפן, נשב קצת. לקראת סוף השיר מופיע משפט שאומר 'אני רק יהודי נודד/נולדתי כדי להיפרד', אז הגיעה העת להיפרד מהשיר הזה. אני משחרר אותו לעולם, מאחל לו הצלחה ומקווה שתאהבו אותו לפחות כמוני. בס"ד", הוא מסכם. 

תגיות:שלומי שבןאמונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה