סלבס בהתחזקות

"הקידוש זה השפיות שלי": הכוכבת הישראלית בהוליווד לא מוותרת על שבת

ענבר לביא, שחקנית ישראלית שמצליחה מאוד בהוליווד, מסבירה למה היא לא מוותרת על קידוש בשישי, גם כשהיא מתגוררת בלוס אנג'לס: "יש משהו, ספציפית בימי שישי, שעושה ריסטרט"

אא

זמן קצר לפני שהיא אמורה לחזור ללוס אנג'לס, השחקנית המצליחה ענבר לביא מתראיינת ל"פנאי פלוס" בתל אביב ואומרת "הבית זה הלב והלב שלי פה. המשפחה שלי כאן והחברים הטובים, השורשים. אז פה זה הבית ולוס אנג'לס זו בעיקר עבודה".

לביא היא אחת השחקניות הפעילות והעסוקות כבר יותר מעשור, שהופיעה בסדרות אמריקאיות מוכרות רבות, וכיום היא משחקת גם בסדרה הישראלית "פאודה".

את "החלום האמריקאי" היא הגשימה לאחר הרבה מאוד קשיים. "החודשים בניו יורק היו של קור, רעב ומחסור פיננסי", היא מספרת. כיום היא כבר שחקנית מוכרת שמתגוררת בלוס אנג'לס, למרות הגעגועים לבית. "אני נמצאת שם הרבה אבל לאחרונה אני הרבה יותר פה. השנה הייתי כאן כבר שלוש פעמים - התחתנתי, צילמתי את 'פאודה' ועכשיו אני פה לחופשה וחתונות", אומרת לביא, שחוגגת בימים אלו שנה לנישואיה.

לביא נשאלה איך היא מציינת את תקופת החגים בחו"ל והשיבה "האמת שבגלל שזה קורה כשאני בחו"ל, אז עוד יותר חשוב לי לחגוג כמה שאפשר ובאמת לקחת רגע, במיוחד ביום כיפור. זה יום שבו אני מנסה כמה שיותר להתרכז במה שחשוב, לעשות איזו עצירה ולנשום פנימה, לעשות חשבון נפש".

גם על המסורת היהודית והמנטליות הישראלית היא משתדלת לשמור. "קודם כל אני נשואה לישראלי, אז בבית אנחנו מדברים רק עברית ושנינו מאוד מחוברים. יש לי שם גם משפחה מדהימה שאימצה אותי ואנחנו עושים ביחד חגים וקידוש כל שישי. זו השפיות שלי", אמרה והוסיפה "הייתה תקופה שלא היה לי את זה והרגשתי מאוד אבודה. יש משהו, ספציפית בימי שישי, שעושה ריסטרט. לא משנה מה עבר עליך השבוע, בין אם היה שבוע טוב או לא טוב, אז יום שישי זה יום לעצור ולעשות ריענון מחדש, לקחת תובנות ולשחרר את מה שלא משרת אותך יותר, זה חשוב לי מאוד"

תגיות:הוליוודשבתענבר לביא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה