חדשות בארץ

נתניהו: "עולם התורה בסכנה. מי שנשאר בבית מצביע לפיד"

ראש הממשלה לשעבר קורא לציבור לצאת ולהצביע בבחירות, והבטיח כי יבטל את המס על הכלים החד פעמיים והשתייה המתוקה: "אני לא מאמין שאנשים שוקלים להישאר בבית"

  • ל' תשרי התשפ"ג
(צילום: מיכאל גלעדי / פלאש 90)(צילום: מיכאל גלעדי / פלאש 90)
אא

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו העניק הבוקר (שלישי) ריאיון לרדיו קול ברמה, וקרא לציבור החרדי לצאת ולהצביע: "יש שאננות. עולם התורה נמצא בסכנה, אני לא מאמין שאנשים שוקלים להישאר בבית. התקשורת מנסה להרדים את כולם, כולל החרדים, אבל חייבים להתעורר ולצאת מהבתים, כי מי שנשאר בבית מצביע בעצם ללפיד".

נתניהו תקף בחריפות את ראש הממשלה יאיר לפיד: "לפיד וחבריו הורסים את הדמוקרטיה. הם לא יכולים לסבול את העובדה שיש דעות שונות, הם מפלגה של דיקטטורה, זה לא הליכוד שיש פריימריז, הוא לבד קובע, דיקטטור מושלם".

במהלך הריאיון הבטיח נתניהו כי יבטל את המס על הכלים החד פעמיים והשתייה המתוקה: "אנחנו נבטל את כל הגזירות של ליברמן, אנשים הולכים לסופר ולא יכולים לגמור את החודש. המיסוי על החד פעמי והשתייה המתוקה, מה זה הדבר הזה? חד משמעית אנחנו נבטל את זה".

על האפשרות לחבירה של המפלגות החרדיות עם יו"ר המחנה הממלכתי, שר הביטחון בני גנץ, אמר נתניהו: "הם אמרו באופן חד משמעי וחזרו ואמרו שהם לא הולכים איתו, גם גפני אמר בצורה הכי בוטה שהולכים עם נתניהו והליכוד בכל מקרה, וטוב שאמר את זה".

ראש הממשלה לשעבר נשאל על האפשרות שיילך לעסקת טיעון בתיקים המתנהלים נגדו, והשיב חד משמעית: "זה קשקוש. הייתי רוצה שהמשפט שקורס ונפרם עם הדברים הגסים שתפרו לי ישודר בשידור חי בטלוויזיה, שכל אזרחי ישראל יראו איך הכל קורס ונפרם".

כאשר נשאל על תחבורה ציבורית בשבת ומתווה הכותל, השיב נתניהו: "תמיד דגלתי בשמירה על הסטטוס קוו, כך היה וכך יהיה. אנחנו נשמור על הסטטוס קוו, ולא יהיו שינויים".

 
 
 
תגיות:בנימין נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה