פעילות הידברות

חולמים להפיץ את עלון הידברות ואין לכם זמן? מעכשיו אנחנו נעשה את העבודה בשבילכם

כח כפול שלוש: עלון השבת הגדול בעולם משלב כוחות עם מחלקת וקשרתם בהידברות, ואתם נכנסים לתמונה בקלות: זכויות אינספור בקירוב יהודים מובטחות לכם מתרומה פשוטה של עמדת הפצת עלוני הידברות. כל הפרטים כאן

  • כ"ט תשרי התשפ"ג
אא

קירוב רחוקים מעולם לא היה קל יותר. בעידן שבו הזמן הוא המשאב היקר ביותר של האדם חשבנו בהידברות על רעיון מופלא שיקרב עוד ועוד יהודים אל הבורא, ויעזור לכם לעשות זאת בנוחות מבלי צאת מהבית.

עמדות התפילין של הידברות מחפשות תורם שישלים אותן עם עלוני הידברות האהובים. כך, מי שיגיע לעמדה בגלל התפילין יוכל להתחזק מעלוני השבת, ומי שירצה לקחת עלוןשבת מהעמדה, יכול להניח תפילין. כל עלון מגיע ליותר מזוג ידיים אחד, ומי יודע את עומק ההשפעה שיש למשפט אחד בעלון על נשמתו של יהודי אחד שזכה לקרוא בו בזכותכם? וכמה יהודים עד סוף כל הדורות יושפעו לטובה בזכות אותו עלון שהיה שם בעמדה בזכותכם? באותו אופן, כל אחד שמתעלה בזכות הנחת תפילין אחת שבעמדה יכול להעניק לכם זכויות ככוכבים בשמיים, אז איך שלא נסתכל על זה כולם יוצאים מורווחים.

היום זה פשוט כל כך: רק תרמו נקודת הפצת עלוני שבת של הידברות, ואנחנו בהידברות נדאג לחלוקת העלונים באחת מ-613 עמדות הנחת תפילין ברחבי הארץ.

אז בואו, הצטרפו למהפכה ההיסטורית של גלי התשובה בעם ישראל. ביחד נפעל כדי שבכל בית יהודי יישמע קול דבר תורה. ההשתתפות שלכם היא עבור עלויות 

תגיות:הפצהעלון הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה