ידידיה מאיר

ידידיה מאיר: ועשית ככל אשר יורוך - אל תפספסו את ההזדמנות

לקראת תחילת לימוד מסכת נדרים בדף היומי, ידידיה מאיר מציע לכולנו שלא לפספס את ההזדמנות ולהצטרף למסלול היומי. ומה ההמלצה הנוספת שלו?

(צילום: מנדי אור)(צילום: מנדי אור)
אא

כולם סופרים לאחור ליום הבחירות, ז' בחשוון. אבל לפני זה יש עוד שני תאריכים שאסור לפספס:

השבת התחלנו את ספר בראשית - הזדמנות נהדרת להצטרף ללימוד הפרשה היומי, שניים מקרא ואחד רש"י. כמה כיף לפגוש מחדש את סיפורי בראשית במבט קצת יותר בוגר ומעמיק מאשר בגן הילדים.

אבל מה הבאסה? פרשת בראשית הארוכה והמתישה נופלת בכל שנה מחדש על שבוע מקוצר ועמוס שחצי ממנו הוא בכלל שמחת תורה. עד שהתאפסנו על עצמנו – כבר פספסנו את ההתחלה.

אבל אנחנו לא נוותר, ונתחיל מנח. כלומר מהבוקר. פשוט לפתוח את פרשת נח ולקרוא את הקרוא של היום. ולמי שקשה, כמוני, עם כתב רש"י, יש היום אינספור מהדורות מנוקדות ומבוארות כמו למשל של עוז והדר. ואם אתם לומדים דרך המחשב, ממליץ בחום על הגרסה הנוחה של ויקיטקסט.

וביום חמישי, ב' בחשוון, מתחילים בדף היומי את מסכת נדרים. איזה טיימינג מדויק: רגע אחרי החגים, כשאנחנו מחפשים מסגרת מחייבת שתאיר לנו את שגרת החורף האפורה, וגם סוף סוף מסכת ידידותית למשתמש, אחרי יבמות וכתובות המסובכות. אז לא תצטרפו למועדון הזהב העולמי? בב' בחשוון אתם מוזמנים לפתוח גמרא מנגישה או את פורטל הדף היומי עם כל השיעורים המוקלטים וללמוד דף אחד של מסכת נדרים.

רק דף אחד. ולמחרת עוד אחד. בלי נדר. (ותודה לאבי חרל"פ ממיזם 'שיעור באשמורת' שהרים את הקמפיין הזה, שמדבר בשפה של קמפיינים אחרים, אבל יהיה כאן הרבה אחריהם).

תגיות:הדף היומיידידיה מאיר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה