חדשות בעולם

אלוף העולם: לוחם הטאקוונדו קטוע הידיים זכה במדליית זהב

אסף יסעור, לוחם טאקוונדו קטוע ידיים, זכה במדליית זהב בגרנד פרי מנצ'סטר. יסעור איבד את שתי ידיו שבוע לפני חגיגות הבר מצווה שלו כתוצאה מהתחשמלות

צילום: איגוד הטאקוונדוצילום: איגוד הטאקוונדו
אא

אסף יסעור רשם בשבוע שעבר הישג יפה כשזכה במדליית זהב בגרנד פרי מנצ'סטר בטקוואנדו פראלימפי בקטגוריה עד 58 ק"ג. יסעור ניצח בגמר את סגן אלוף העולם והמדורג מספר אחת אוזקן על קאן הטורקי.

יסעור גדל ברמת הגולן ולמד בבית ספר ממלכתי דתי בחיספין. מאז ומתמיד התעניין בספורט. בשנת 2015 איבד את שתי ידיו בתאונה טרגית שהתרחשה שבוע לפני חגיגות הבר מצווה שלו. יסעור הבחין בכדור בחדר החשמל המרכזי ביישובו וזינק פנימה כדי להוציאו. כשניסה לצאת מהחדר, מעד ונאחז בכבל חשמל, אלא שאז התחשמל ונפצע באורח קשה. בבית החולים הרופאים נאלצו לקטוע את ידיו. בתום תקופת שיקום ארוכה, חזר יסעור לעסוק בספורט וכיום הוא מתנהל באופן עצמאי ללא ידיים תותבות.

בראיון ל-YNET בראש השנה סיפר יסעור כי "המאמן שלי ואני תמיד דיברנו שאם אביא את עצמי לקרב, אוציא את המיטב והדברים יפעלו לפי התוכנית - יהיה קשה מאוד לעצור אותי. לא משנה איזה ספורטאי יעמוד מולי, אבל פה זו לא החוכמה. מה שהייתי צריך לעבוד עליו זה כאשר הדברים לא עובדים לפי התוכנית ולא מסתדרים כמו שרציתי, איך מפה הופכים את זה. איך אני מצליח לנצח ולהפוך את הקרב שהוא לא מתפתח כמו שתכננו והשליטה לא בידי. העבודה היא המון מנטלית, ולא רק ברכיב הפיזי".

תגיות:חדשות בעולםאסף יסעור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה